בגוש הריפוי נזכרו במנהל התקין

שנתיים מתגלגלת לה עתירת שומרי הסף על מינויו של שמעון גולדברג בתפקיד יו"ר וועדת משנה לתכנון ובניה בניגוד למינהל התקין ולהודעת היועץ המשפטי לממשלה, היום דורשים בשם המינהל התקין לאפשר להם לקבוע סדרי דיון

גוש השינוי הריפוי
גוש השינוי הריפוי

קדם להחלטתו של הממונה על המחוז לקיים דיון, מכתב אותו שיגרו חברי גוש הריפוי אל מנהל המחוז. במכתב מלינים חברי גוש הריפוי: "במהלך השבועיים האחרונים פנינו אליך מספר פעמים כגורם אשר ביכולתו להוביל לקיומו של המנהל התקין בעירנו, ואנו מבקשים שוב את התערבותך, אל מול ראש העיר והמנגנון העירוני שסר למרותה תוך צפצוף על החוק והנוהג בכל עיר".

זר לוא נקלע לעיר והיה קורא מכתב כזה היה חושב שאחרי תשעת הימים, באו ונחתו כאן מן הירח או מהגלקסיה אנשים מלאי מצפון ויושרה שהמינהל התקין נר לרגלם בכל שירותם הציבורי.

אוהו, איפה הייתם אדונים נכבדים כאשר מר שמעון גולדברג כיהן כיו"ר ועדת משנה לתכנון ובניה בניגוד לחוות דעתו של היועץ המשפטי לממשלה.

על עתירת עמותת שומרי הסף שמעתם. שמעון גולדברג, יו"ר ועדת משנה לתכנון ובניה. הנ"ל, במשך שנתיים וחצי כיהן בתפקידו זה בניגוד לעמדת היועץ המשפטי לממשלה. זה קבע ובית המשפט קיבל עמדתו בכמה וכמה מקרים דומים, בנתניה, בחדרה, בכפר סבא, באשר לעובדה שבתפקיד זה לא יכהן מי שאינו סגן. גולדברג בימים בהם הוגשה העתירה וגם שנתיים לאחר מכן, לא היה סגן!!! בניגוד חמור וברור לעמדת היועץ המשפטי לממשלה. גולדברג כיהן בתפקיד, וחברי מועצת העיר כולם ידעו את העובדה הזו. מאחורי הקלעים כולם לחששו על כך. מינהל לא תקין בודאי.

האם מאן דהוא מחברי מועצת העיר, לפחות אלו החתומים בדרישה היום למינהל תקין מהממונה על המחוז פצח פה ודרש/תבע לבטל מינויו של גולדברג בתפקיד? כולם שתקו!!! כולם מילאו פיהם מים ובלעו רוק ואפילו לא השתנקו מכך.

היום מתייצבים החברים וחותמים מכתב לממונה על המחוז ודורשים מינהל תקין? אם זה לא היה עצוב זו יכולה להיות הבדיחה של הקדנציה.

יכולים לנמק חברי המועצה את מכתבם בכל נימוק, רצון, חשק, עת מלחמה בבלוך, התמודדות על ראשות העירייה, רצון לתפוס מנהיגות בחצר החרדית, הכל אפשרי ומותר, מינהל תקין?!!! מי שזלזל במינהל תקין לא יכול לדרוש אותו כשמתחשק לו...

נושאים: בית שמש, שמעון גולדברג, גוש השינויהריפוי
גוש השינוי הריפוי
גוש השינוי הריפוי
גוש השינוי הריפוי
גוש השינוי הריפוי
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: