משורר וזמר צומח בעיר- אלון בלוך

אלון בלוך, אמן צעיר מהעיר בית שמש, כותב ומבצע קטעים פרי עטו מעל במות לאירועים כבר כמה שנים. עכשיו בפעם הראשונה מבצע בעצמו שיר מפרי עטו. בהצלחה

אלון מתוך דף הפייסבוק הפרטי
אלון מתוך דף הפייסבוק הפרטי

היוצר אלון בלוך, תושב בית שמש, הבן של... עם סינגל ספוקן וורד ראשון, בשם "רוצה לרצות".

הספוקן-וורד היא אמנות השירה המדוברת, המבוססת על קטעים שנכתבים למען דקלום, שהתחילה לפני אלפי שנים, והתחזקה מאוד עם המוזיקה השחורה בארצות הברית. הגעתה של אמנות זו לארץ, היא בשורה של ממש כשהיא מייצגת לידה מחדש של השירה העברית.

אלון בלוך, אמן צעיר מהעיר בית שמש, כותב ומבצע קטעים פרי עטו מעל במות לאירועים כבר כמה שנים. בנוסף, אלון מחזיק בחשבונות פעילים ברשתות החברתיות ופרסם בעבר בערוץ הYoutube שלו מספר סרטוני ספוקן-וורד בכל מיני נושאים, חלקם הגדול בהתכתבות עם טקסטים וקטעים תנכיים.

הפעם בשיר חושפני מעט, אלון משתף בתחושות ורגשות שמלוות אותו במקום שבו תקווה ואכזבה רוקדות להן יחד. מתוך השיר: "אני רואה אותך בישיבה ושוב עולה בי המחשבה, האם הפעם אזכה לראות ממך מעט אהבה, לרגע קצר כולי נמלא תקווה, אך היא מתחלפת במהירות באכזבה, מה עוד אני צריך לעשות בשביל לרצות אותך? מה עוד אפשר לנסות שלא ניסיתי..." למי מכוון אלון במילותיו המרגשות? זאת כמובן נשאיר לו בעולמו הפרטי, הבחור הצעיר והמחונן הזה עוד יגיע רחוק עם שאיפותיו ונחישותו הבלתי מעורערת.

אלון בלוך, לרגל צאת שירו: "חיכיתי הרבה כדי להזמין אתכם לצפות בסינגל הראשון שלי באורך מלא, ואני שמח שלאחר תקופה ארוכה של כתיבה זה קורה סוף סוף. אני מתרגש מאוד, ומקווה שגם אתם. האמנות, היא כלי נהדר שיכול להביא אל סדר היום שיח אחר. כדאי לשים את הוויכוחים המיותרים בצד ופשוט ליצור ולשתף."

ומה דעתכם מארגני בימת העצמאות, להעלות את הצעיר המוכשר הזה על בימת העצמאות, לתת לו פרגון, לעבור מבחן קהל גדול , תומך ומעודד מבית. יאללה קדימה אלון...

נושאים: בית שמש, בלוך
אלון מתוך דף הפייסבוק הפרטי
אלון מתוך דף הפייסבוק הפרטי
אלון מתוך דף הפייסבוק הפרטי
אלון מתוך דף הפייסבוק הפרטי
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: