אחד מכל ארבעה נבדקים בעיר חולה קורונה

עם זאת, אסור לחשוש מהבדיקה. היא פשוטה ואפילו ידידותית מאוד, תוך דקה עד שתיים אתם בחוץ. בסה"כ חולים בבית שמש 1120 מתוכם שוהים בעיר 982 חולים. השאר במלוניות או בבית חולים.

נתונים עדכניים של משרד הבריאות
נתונים עדכניים של משרד הבריאות

נתוני הקורונה בעיר ממשיכים להדאיג, וברחוב אין פעילות חריגה, מיוחדת, שאפשר לומר עליה, עושה הרשות המקומית האחראית על ניהול העיר .

שימו לב לנתון המתפרסם היום בידי דוברות עיריית בית שמש, מס' החולים בשבעת הימים האחרונים עומד בסה"כ על 759 חולים. סך הבדיקות בזמן מקביל, שבעה הימים האחרונים, עומד על 3187, כלומר כל נבדק רביעי בעיר הוא חולה קורונה.

אגב אין מקום ממנו לדרוש ולקבל נתוני בדיקות כוללים, כמה נבדקים עשו בדיקות בבית שמש מגל א' ועד שלב כלשהו בגל הנוכחי.. זה דבר תמוה בפני עצמו. חוסר נתונים מרוכז בידי חמ"ל קורונה או סמכות בריאותית אחרת בעיר הוא דבר תמוה עד מחייב בדיקה מערכתית של הממונים.

מבדקי הדרייב אין עמוסים, באחד הלילות ערכו כאן בדיקות לכמעט 500 איש. אבל יש רק אחד. הצפיפות בתור גדולה, כנראה שאין זה מספיק. גם קופות החולים עורכות בדיקות, ואם יש כאן ארבע קופות , לאומית, כללית, מכבי ומאוחדת, אפשר בהערכה להוסיף עוד כ-150-200 בדיקות בכל יום. כנראה עדיין שאין הכמות משביעה את הצורך.

נתוני הקורונה ליום זה כפי שפורסמו היום הם מהגבוהים ביותר, היום היו 130 חולים מאומתים. נכון הוא שמספר החולים הפעילים יש ירידה, מתחת לאלף (982) זה נובע מכך שחולים מפונים למלוניות. סה"כ שוהים במלוניות 138 חולים, וביחד עם 982 חולים בבית שמש הרי אנחנו בכמות בלתי נתפסת, של 1120 חולים ממכרינו, שכנינו, קרובינו, תושבי העיר.

רמה א ממשיכה להוביל את המספר הכואב של החולים, 332 חולים מתוך 442 חולים, השאר במלוניות. בית שמש הוותיקה 206 חולים בעיר מתוך 229 השאר במלוניות או בבית חולים.

נושאים: קורונה, בית שמש, דרייב אין, בדיקות
נתונים עדכניים של משרד הבריאות
נתונים עדכניים של משרד הבריאות
נתונים עדכניים של משרד הבריאות
נתונים עדכניים של משרד הבריאות
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: