קורונה: בית שמש על סף אדום

לא ברור מה ישכנע אנשים ללכת להתחסן, בכל מקרה המצב הולך ומחמיר, ועיר אדומה הוא עניין של זמן קצר מאוד. לכו להתחסן והבטיחו למשפחותיהם בריאות והגנה מפני תחלואה.

בדיקות בדרייב אין
בדיקות בדרייב אין

בית שמש עומדת להצטרף לערים האדומות, ובישראל היום יש הרבה ערים אדומות בתחלואת הקורונה. הציון שלנו עומד על 7.4 ברמזור, רק כפסע מהציון מהקובע שהעיר אדומה.

לפי נתוני הקורונה המתפרסמים במשרד הבריאות, יש בבית שמש היום יש היום 622 חולים פעילים, ומה שמדאיג יותר הוא אחוז החיוביים בבדיקות הנערכות- 6%. מספר הבדיקות היומי עומד על כ-700 נבדקים.

הישוב השכן, צור הדסה כבר כמה ימים אדום וזה למרות שאחוז החיוביים בבדיקות נמוך מבית שמש ועומד על 5%.

לפי הודעת העירייה השכונה הכי חולה היא רמה א עם 291 חולים. בעיר הותיקה למרות היותה גדולה כמעט פי שלוש מרמה א, כמות החולים בה עומדת על 198 חולים פעילים. רמה ג עם 62 חולים, רמה ב' עם 19 חולים ונחלה ומנוחה עם 10 חולים. חפציבה עם 12 חולים.

גם השבוע נמשכות בדיקות הקורונה במתחם הבדיקות בדרייב-אין הממוקם בחניון הסמוך למכללה לשוטרים. אין צורך בהפניה מרופא, אין יציאה מהרכב. יש להצטייד בתעודת זהות, הבדיקה מוצעת בחינם.

ונדגיש בבית שמש אחוז המתחסנים נמוך מאוד יחסית, תתחסנו תהיה לנו הגנה לכולנו. ככל שתתחסנו יותר ההגנה עולה ויהיו פחות חולים.

נושאים: קורונה, בית שמש, צור הדסה, ישובים אדומים
בדיקות בדרייב אין
בדיקות בדרייב אין
בדיקות בדרייב אין
בדיקות בדרייב אין
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: