שריפת קוצים בסמוך לבנייני מגורים ומוסדות ציבור, רמת בית שמש ב.

צוותי הכיבוי הגיעו במהירות למקום והצליחו לבלום את האש לאחר עבודה מאומצת.

צילום: כה"ה
צילום: כה"ה

בסמוך לשעה 13:40 התקבלה הודעה במוקד 102 של כבאות והצלה לישראל על שריפת צמחייה, ב סמוך לבנייני מגורים ומוסדות ציבור ברח׳ ריב״ל, רמת בית שמש ב.

2 צוותי כיבוי מתחנת רמת בית שמש, בפיקודו של להב איציק חזן-מפקד אשכול רמה, יצאו למקום. מדובר בשריפה של בערך חצי דונם שסיכנה את בנייני המגורים ומבנים מבנייה קלה שהיו במקום, העשן הרב שנוצר כתוצאה מהשריפה סיכן את דיירי הבניינים הסמוכים ולכן כב״ה בעזרת משטרת ישראל הנחה את הדיירים שסמוכים לשריפה לסגור את החלונות. צוותי הכיבוי הגיעו במהירות למקום והצליחו לבלום את האש לאחר עבודה מאומצת.

בשבועות האחרונים מגיעים דיווחים חוזרים במוקד 102 על שריפות צמחייה שצמודות לבתים, תחנה אזורית בית שמש נותנת מענה מהיר ומקצועי ובולמת את התפשטות האש לבנייני המגורים, אולם לאש חוקים משלה ואין לנו לומר שאנחנו סומכים על תגובה של שירותי הכיבוי, או מנגד סומכים על הנס.

תחנה אזורית בית שמש יצאה בחודש האחרון בקמפיין הסברה נרחב יחד עם מחלקת ביטחון בעיריית בית שמש, במסגרת הקמפיין נתלו ברחבי העיר שלטי הסברה שפונים לאזרח למודעות על הסכנות מאש ועל כך שאין להדליק אש בשטחים פתוחים.

אנחנו בכבאות והצלה קוראים לאזרחים לא להדליק אש בשטחים פתוחים ולחנך את הילדים מגיל קטן שהאש היא איננה משחק, שריפה קטנה שמתחילה כמשחק עלולה לגרום לאסון גדול מאוד! בנפש ורכוש!

נושאים: ככבה, בית שמש, אש בשדות
צילום: כה"ה
צילום: כה"ה
צילום: כה"ה
צילום: כה"ה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: