פרסום ראשון: אתי מאיר הממונה על המועצה הדתית מתפטרת

אחרי שנה בתפקיד כממונה על המועצה הדתית הודיעה אתי מאיר על סיום תפקידה במכתב לשר ולמנכ"ל לשירותי דת. בית שמש בלי ממונה במועצה הדתית .

אתי מאיר עם הצוות במועצה
אתי מאיר עם הצוות במועצה

פצצה הוטלה היום במועצה הדתית בית שמש, הממונה אתי מאיר שמונתה בידי השר מתן כהנא הודיעה על סיום תפקידה.

לפני מספר ימים פרסמה אתי מאיר הממונה על המועצה הדתית בית שמש ניוזלטר בנושא פורים. הזדמנות גם לסכם פעילות של שנה. הנה כך היא כתבה: "בימים אלה אני משלימה שנה של כהונה כממונה על המועצה הדתית. גיליתי עובדות ועובדים נהדרים ומחוייבים, מסורים לשירותי הדת בעיר ולתושביה. ידינו מלאת בעשייה: משיפוץ והסברת מקוואות דרך הענקת שירותי כשרות מיטביים ועד לפעילות תרבות תורנית מעשירה... וסיכמה באלו במילים: "אנו במועצה הדתית עושים מאמצים לתת מענה מיטבי לכלל המגזרים והאוכלוסיות ואני בטוחה שבשנה הבאה העשייה תלך ותגבר". שום רמז על מה שהיא עשתה היום.

אתי מאיר הניחה מכתב התפטרות מתפקידה כממונה על המועצה הדתית בבית שמש על שולחן מנכ"ל המשרד לשירותי דת. עם העתקים כמובן לשר ולראש העיר בבית שמש. בבוקר עוד באה בסוד על העניין עם קרובים בעיר. ניסינו לקבל ממנה את הפרטים, ללא הצלחה.

מידיעה ברור כי מה שגרם לאתי מאיר לסיים את תפקידה היה התייחסותה הקרה מאוד של לשכת ראש העיר, "הם התעלמו מקיומה עד כדי התעללות" אומר לי היום מי שבקי במערכת היחסית המוסיף: "גם כאשר עשתה דברים חשובים, והיא עשתה סדר לא מעט בנושאים על סדר היום וגם בתכניות לטווח ארוך, לשיפור שירותי הדת, באו וניסו לקחת קרדיט על דברים שהיא הובילה. ככה פשוט לא עובדת מערכת ציבורית." מדגיש המקור.

הפתעה רבה שוררת במועצה הדתית ויותר בפרוזדורי המשרד לשירותי דת. אמנם היה צפוי שבשלב זה או אחר הפרידה ממאיר תהיה, אבל לא באופן בו זה נעשה, היא הקדימה.

המערכת הפוליטית המקומית תתרגש בעקבות התפטרותה, צפוי שסיעת ש"ס תדרוש את התפקיד כמובטח לה בהסכם הקואליציוני עם בלוך..

נושאים: מועצה דתית, בית שמש, אתי מאיר, מתן כהנא, המשרד לשירותי דת. שס
אתי מאיר עם הצוות במועצה
אתי מאיר עם הצוות במועצה
אתי מאיר עם הצוות במועצה
אתי מאיר עם הצוות במועצה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: