פרס בוידוי אישי: תוצאות הביופסיה שלי קבעו שיש לי גידול סרטני

לפני שבועיים חשף בפנינו פרס את דבר המצאות סרטן הערמונית, כדרכו וכמאמין בשקיפות הבין שהוא חייב לדווח גם לציבור. תמיכה ועידוד חזק מהציבור

פרס עם בני משפחתו
פרס עם בני משפחתו

לחיבוק ענק זוכה הבוקר ריצ'רד פרס, חבר מועצת העיר שסיפר על תוצאות הבדיקות שבישרו לו שהוא נושא את המחלה. כבר לפני שבועיים כאשר יצא מבית החולים בירושלים הבין פרס א מהות המחלה ואת סיכונה. פרס שמר על דבר המחלה בסודי סודות ורק מתי מעט ידעו עליה.

כך חשף פרס את דבר המחלה לעיני כל: " התלבטתי רבות אם לכתוב פוסט זה אבל כדרכי בקודש של שקיפות ואמינות ולאור השמועות והשאלות הרבות איתן אני מתמודד כל יום החלטתי לעצור, לאזור כוחות נפש עצומים ולספר את האמת כפי שהיא. תוצאות הביופסיה שלי קבעו לפני שבועיים שיש לי גידול סרטני.
ימים לא קלים עברו עלי ועל משפחתי של בלבול לחץ וכן גם פחד מפני העתיד לבוא וההתמודדות עם המחלה הארורה הזו". פרס בפוסט ארוך מספר את העובר בראשו ובקרב סובביו, עיקרם בני משפחתו הקרובה.

הבוקר הפתיע פרס וכנראה הדבר הפריע לשקט הנפשי שלו, כאיש המאמין בשקיפות וביושר ראה חובה להביא לידיעת הציבור את דבר המחלה. דוגמאות לחיבוק הוא כמות הטלפונים הרבים להם זכה מאז העלה בפוסט מרגש בפייסבוק את התגלגלות מאבקו הפרטי.

אופי המחלה הזה מוכר אצל גברים, והמלצת הרופאים הייתה חלוקה, יש מי שהציעלו לערוך ניתוח מיידי ויש מי שהסתפק במעקב כל חודשיים בדיקה לראות התפתחות התאים הסרטניים ולאן הם שואפים להגיע. נכון לעכשיו בוחר פרס באופציה השניה גם כדי להמשיך במאבק אחר שבו החל לפני כחודשיים, לשמר את חברותו במועצת העיר להיות פה לתושבים.

כותב לו מועמד ברשימת עיר מאוחדת ישי אוחנה: ריצ'רד חברי היקר... שולח לך איחולי החלמה, שתהא לך רפואה שלמה, שיבוא למחלתך במהירות מזור ומאחל שמלמעלה האל יעזור.
אתה ריצ'רד שתמיד היית איש לוחם בטח שאתה יודע שבמלחמה כמו במלחמה, דרושה רוח קרב ולחימה,
גם המחלות נוחלות תבוסה כשמולן נפש חזקה כמוך עם משפחה גיבורה שעשוייה ללא חת.
לסיכום, אאחל מכל הלב, בריאות איתנה ויגיע יום שבו אתה תצא אלינו בבשורת ניצחון.".

בין האישים שהתקשרו לחזק ולעודד היתה גם ד"ר עליזה בלוך, שיש בקרבתה רקע רפואי חזק בבית ובודאי תסיע בעצה חכמה. בריאות איתנה וברכה מעליא, תשועת ה' כהרף עין.

נושאים: ריצ רד פרס, בית שמש שלנו
פרס עם בני משפחתו
פרס עם בני משפחתו
פרס עם בני משפחתו
פרס עם בני משפחתו
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
פרס בוידוי אישי: תוצאות הביופסיה שלי קבעו שיש לי גידול סרטני
גולש אנונימינכתבה ביום ראשון, 14 באוקטובר 2018, 09:49

פייטר אמיתי יש לנו בעיר וללא ספק, גם את הדרך עם המשוכה הזו הוא יעבור בגבורה! אין לי ספק שאדם עם ביטחון וכריזמה כמו שריצ'רד היקר ניחן בהם, ינצח בכל סוג קרב! מחזיקים אצבעות ומלווים אותך כל הדרך להחלמה מלאה!! העיר כולה אוהבת אותך.

פרס בוידוי אישי: תוצאות הביופסיה שלי קבעו שיש לי גידול סרטני
גולש אנונימינכתבה ביום ראשון, 14 באוקטובר 2018, 07:37

איש ישר ואמין עומד בהתחייבויות שלו ולא מסתיר את דעותיו בדרך כלל צודקות חבל שאין הרבה כמוהו רפואה שלימה והצלחה גדולה בהשגת המטרות