מאז פרוץ המגיפה נתגלו 3340 חולים בבית שמש

נתוני תחלואה מדאיגים מאוד בעיר בהשוואה לערים אחרות, בית שמש בשבעת הימים האחרונים 527 חולים. תל אביב 283 חולים, פתח תקוה 317 חולים. ערים עם אוכלוסיה גדולה יותר ועם פחות חולים.

נלחמים בקורונה
נלחמים בקורונה

הפרוייקטור הלאומי יגיע עוד מעט לבית שמש ולפניו יונחו הנתונים לנסות לשכנעו לא להטיל סגר על העיר. לפי הודעת עיריית בית שמש פרופ' גמזו יתייצב בבית שמש בשעה 15:00 לפגישה עם ראש העיר בית שמש. בלוך תנסה, כך הועבר, לשכנע לא להטיל על בית שמש סגר ובעיקר לא להכריז עליה עיר אדומה.

דו"ח הקורונה שיונח לפניו יציג נתונים לא מעודדים, 542 חולים מאומתים, כאשר רק ביממה האחרונה נספרו כאן 92 חולים חדשים. שלשום היו 134 חולים מאומתים. וב-3.9 היו כאן 113 חולים מאומתים. מספרים קשים מאוד.

בסה"כ מאז פרוץ המגיפה היו ויש בבית שמש 3340 חולים, מתוך החלימו 2696. לפי אותם נתוני קורונה מעודכנים להיום, בשלושת הימים האחרונים חלו 406, ממוצע של 135 חולים ליממה!!! מתחילת השבוע גדל מספר החולים ב-521. תל אביב העיר המושמצת מאוד אצל החרדים, היו ב-7 הימים האחרונים רק 283 חולים. פתח תתקוה רק 317 חולים ב-7 הימים.

נכון לאתמול הוגדרה העיר ככתומה, כלומר בדרגה אחת לפני אדום. באותו שלב לא הנהיו הנחיות להגבלות כלשהן על העיר. הבוקר כבר הכל השתנה.

בי"ס שלם נשלח לבידוד, כל ארבעת כיתותיו בבית, 10 אנשי צוות נחשפו לחולת קורונה. מחר יוחלט מה וכיצד לנהוג. שתי כיתות ברור שישובו, יומצאו להם מורים מחליפים והכיתות, כיתות חינוך מיוחד ישובו ללמוד. הכיתות האחרות כנראה ילמדו בזום, למידה מרחוק.

בי, ס אחר בעיר, 3 כיתות לא עובדות. שתיים מהכיתות, לא פועלות מתחילת השנה, ואנחנו היום 6 ימים מתחילת שנת הלימודים. צוות הכיתות האלה בבידוד, ולכן ניתנה הוראה להורים לא לשלוח א ילדיהם לביה, ס. כיתה שלישית היום הגיעה למצב זה. מנהלת ביה"ס עצמה מצויה בבידוד

בשני בתי ספר נוספים נשלחו כיתות לבידוד. כיתה אחת לאחר שתלמידה נתגלתה כחולת קורונה, שתי כיתות במוסד חינוכי רביעי נשלחו לבידוד. מה קורה בגני הילדים? הנתונים אינם ברורים דיים. לפי דיווחי הורים , (למה לא יוצאת הודעה מסודרת על גני ילדים נגעים?) הסייעת והגננת בגן חוחית חולות בקורונה. ר"ש. שני ילדים בגן פיתחו תסמינים ונשלחו לבדיקה.

בקהילות החרדיות הנתונים אפילו מדאיגים יותר, ירון אברהם כתב n12 מדווח על סגר מלא בשכונות רמת בית שמש א ורמבש ג. מהודעות תושבים ניתן להוסיף כי בחפציבה וברמה ב המצב הרבה יותר חמור. מה ואיך בדיוק? אין לנו נתונים מדוייקים.

נושאים: קורונה, בית שמש, תל אביב, פתח תקוה
נלחמים בקורונה
נלחמים בקורונה
נלחמים בקורונה
נלחמים בקורונה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: