בית שמש שברה את מחסום אלף חולים בעיר

הנתון של 1029 חולים בבית שמש צריך וחייב להעיר אתכם מאדישותכם. זה כאן, זה קרוב אליכם. 134 חולים נוספו ביממה אחת. ועד כמה שזה מוזר בבית שמש אין התקהלויות בתיאטרון, אז לעזאזל מנין זה נובע?

אולי זה יפחיד אתכם
אולי זה יפחיד אתכם

מה לעשות כדי להוציא אתכם מהאדישות? אולי המספרים האלה, אולי הנתונים לפיהם בכל יום נוספים מעל למאה חולים לרשימת החולים המקומית.

אתמול נוספו לרשימה שיא כל הימים -134 חולי קורונה, יממה אחת לפני 106, יממה לפני 120 חולים. זה מצב קריטי לכולנו, אם לא נקפיד, לא נזהר בכל מקום, במניעת התקהלויות, בקניות בסופר, בבית הכנסת, בשוק, ברחוב, המספרים האלה יכולים רק לטפס. ו אנחנו מצפים היום לעדכון היומי ממשרד הבריאות.

לפי משרד' הבריאות נכון לאתמול בבית שמש יש גידול של 741 חולים מתחילת השבוע. מעל למאה חולים כל יום.

מס החולים הפעילים בבית שמש מעל לאלף- 1029, זה הנתון המרכזי בכל אותם מספרים שמועברים מידי יום ע"י דוברות העירייה. וכנראה שהנתונים האלה לא מספיק מעוררים בכם השתדלות יתר. זו פעם ראשונה שבית שמש עוברת את מחסום האלף!!!

הימים הבאים יהיו ימים צפופים לכולם, המירוץ אחר השלמות ההכנות לחג, וזו סיבה מצויינת להיות זהירים ומקפידים כאחד.

מנין נובעים הנתונים האלה? כאשר בבית שמש אין תיאטרון, ואין מוקדי התקהלות ציבוריים, גם לא בבתי הכנסת, נותרה רק מערכת החינוך. וזו מספקת את ליטרת הבשר לקורונה לפרוח ולהתפתח. במוסדות החינוך המקומי, כך אנחנו מדווחים מצויים אנשי חינוך ותלמידים לא מעטים בבידוד או חולי קורונה.

נושאים: קורונה, בית שמש, משרד הבריאות
אולי זה יפחיד אתכם
אולי זה יפחיד אתכם
אולי זה יפחיד אתכם
אולי זה יפחיד אתכם
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: