"שומרים הפקד לעירך" ניגון חדש לליל הסדר לזכר החייל שמעון יהושע אסולין הי"ד

קליפ מיוחד ומרגש, עם לחן מיוחד לכבוד שמעון אסולין הי"ד, גיבור ישראל, למילים כאילו נכתבו עבורנו. הקשיבו והעבירו לחברים למשפחה. כולנו ביחד זוכרים ומתפללים לשוב הבנים והבנות החטופים.

תמונה מתוך הקליפ
תמונה מתוך הקליפ

יוני גנוט, דודי פרישמן והרב אביאל אלימלך, שרים לזכרו של שמעון, עם תלמידים וצוות מישיבת שעלי תורה בבית שמש, ובהשתתפות ראש הישיבה הרב רפאל אסולין,
אביו של שמעון . בהתוועדות בהיכל בית המדרש של הישיבה יוצא ניגון חדש בביצוע מיוחד, למילים העוצמתיות מתוך ה'הגדה של פסח'.

"הרב צחי משען סגן ראש הישיבה והזמר דודי פרישמן, יזמו הקלטת שיר לזכרו של שמעון שלנו", מספר הרב אסולין. "בוקר אחד דודי הגיע עם לחן למילים המוכרות מתוך ההגדה- 'קרב יום':

'קרב יום אשר הוא לא יום ולא לילה
רם הודע כי לך היום אף לך הלילה
שומרים הפקד לעירך כל היום וכל הלילה
תאיר כאור יום חשכת לילה'.

הרב מתאר איך מילות השיר נגעו בו באופן אישי. "חשתי שמילות השיר כמו נכתבו היום עבורנו, והלחן המיוחד שנכתב לכבוד שמעון, מייחד את המילים בהתאמה לרגשותינו בימי המלחמה, משמחת תורה",
ומוסיף, "יש תקופות בחיים האישיים או בחיי האומה, שגבולות היום והלילה מטושטשים. כך חשנו במוצאי שבת פרשת יתרו כשהתבשרנו בבשורה המרה. התעודדנו כשזכרנו ששמעון היה מאותם שומרים שהופקדו להגן על כבוד האומה. והנה, הגיע העת והתבקש להמשיך לעמוד על משמרתו בישיבה של מעלה. את יתר המילים אנו מתפללים ומנגנים בבקשה ובאמונה וודאית שהקדוש ברוך הוא, פועל להודיע לעיני כל ש'לך היום אף לך הלילה', על כן, 'תאיר כאור יום חשכת לילה' ."

קישור לקליפ
https://youtu.be/S7PIejJAntI?si=ZGetdWtloMa4j2Gn

נושאים: שמעון אסולין היד, שעלי תורה, יוני גנוט, דודי פרישמן והרב אביאל אלימלך
תמונה מתוך הקליפ
תמונה מתוך הקליפ
תמונה מתוך הקליפ
תמונה מתוך הקליפ
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: