ערב תפילה והודיה- פתח לנו שער

חוויה ברח' אלול לנשים, שירה והודיה וגם מפגש עם מאיה מורנו, אלמנתו של לוחם הסיירת , הוסיפה ריגוש מהמסע הפרטי וההתמודדות עם השכול. התגובות נלהבות.

תמונה מהמופע
תמונה מהמופע

תפילת נשים חשובה במיוחד, עד כדי כך שגברים לומדים מתפילתן כמה יסודות חשובים, כוונה, תפילה בלחש, שהקול לא יישמע, וחיתוך המילים בשפתיים, ולא להסתפק בעיניים. יסודות אלו לומדים חז"ל מחנה אמו של שמואל הנביא. מלאה למדו חז"ל יסוד אחר בתפילה, להודות לה' יתברך.

בחודש אלול – חודש הרחמים והסליחות תפילתן של נשים נעשית הרבה יותר מרגשת שכן בימים האלו מתווסף עוד טעם לתפילה גם סליחות, וגם רחמים לפסוק לנו דין חיים.

כ-150 נשים נענו לקריאתן של מארגנות ערב התפילה 'פתח לנו שער, באו והשיאו קולן בתחינה ובזמרה לפני הקב"ה לקבל תפילתן ברצון ולהשיב פניהם באהבה וברכות. אורנה נחמני, בעידודה ובחסותה של סגנית ראש העיר עו"ד רינה הולנדר הפכו את המפגש הזה למסורת בחיי האשה המקומית.

מופע מיוחד מרגש עם ליאת יצחקי בשירת נשים יחד עם זמרת אורחת גילה בשארי בליווי נגנים, התגובות הנלהבות מצד הנשים שהגיעו מעודדות להמשיך הלאה לקיים אירועים דומים . סגנית ראש העיר עו, ד רינה הולנדר בירכה על השילוב היפה שהתנהל בערב המיוחד, גם תפילה וגם הרצאה של אורחת חשובה מאיה אוחנה מורנו אלמנתו של קצין הסיירת מטכ"ל, עמנואל מורנו ז"ל שנפל בלבנון והיה למיתוס בחברה הישראלית. מאיה סיפרה על חוויותיה האישיות במסע הארוך בהתמודדות עם השכול.

אורנה נחמני יו"ר מועצת נשים: "תגובות הנשים מדברות בעד עצמן, קיבלנו תגובות מרגשות כמו 'היה ערב מדהים, מטורף, מהנה ומרגש בעוצמתו'. אני בהחלט מסופקת ושמחה למען הנשים שהגיעו וכואבת ומצטערת על אלה שהפסידו חוויה מרגשת. אולי בפעם הבאה".. וזו רק חוות דעת אחת של נוכחות באירוע.

נושאים: מועצת נשים, גילה בשארי, רינה הולנדר, אורנה נחמני, בית שמש, אלול
תמונה מהמופע
תמונה מהמופע
תמונה מהמופע
תמונה מהמופע
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: