עירוני בית שמש בדרך למשחק מבחן שני מול מכבי רמלה

אחרי ניצחון מוחץ על מכבי חורה (4:1) עקפה עירוני בית שמש את המכשול הראשון במבחני העלייה לליגה ב'. עיניה צופות למשחק החשוב מול רמלה, ניצחון אפשרי בו יקדם אותה צעד אחד לפני ההכרעה במשחק המבחן השלישי. קדימה עירוני!!!

5 / 5 ☆ מדרגים: 2
צילום באדיבות שירן טמוזרתי
צילום באדיבות שירן טמוזרתי
האם עירוני בית שמש תעשה היסטוריה ותעפיל לליגה גבוהה יותר? לפחות על פי התוצאה של אתמול היא בדרך הבטוחה לכך, אחרי שניצחה בניצחון מוחץ נוסף את מכבי חורה. כאשר הוציאו לשחקנים מהראש דאגה לביטחונם האישי, התמקדו אלה במגרש בתצוגה יוצאת מהכלל העמידו תוצאה של 3:0, מה ששבר כנראה את שחקני חורה אשר יכלו רק לצמצמם. אסף עזו, נתן דוגמא אישית להתלהבות הקבוצה והבקיע שער יוצא דופן מנקודת הקרן לתוך שערי חורה והעמיד את התוצאה הסופית על 4:1 והעלייה לליגה ב קרובה מתמיד. אגב המשחק (בין חורה לעירוני) הועבר בשידור ישיר ברשת החברתית, הצופים בו נחלקו בעין פוזלת למשחק ההכרעה בליגת העל בין מכבי חיפה להפועל באר שבע.

במשחק מבחן מקביל במחוז ליגה ג' מרכז, שאמור היה לספק את שם העולה השני למשחק המבחן מול המנצחת בין חורה לבין בית שמש התמודדו שתי הקבוצות שהגיעו למקום שני ושלישי בפלייאוף במחוזם מחוז ליגה מרכז, מכבי רמלה המצויינת מול הקבוצה הסימפטית מרחובות בני יצא'לאל, הראשונה מנצחת במשחק שהתקיים כבר ביום שישי והיא ציפתה לדעת מול מי תתמודד בית שמש או חורה.

אז הנה לנו משחק נוסטלגי מהעבר, בית שמש מול רמלה. עירוני בית שמש מול מכבי רמלה. וזה לא יהיה משחק קל או פשוט, הקבוצה מרמלה נחשבת קבוצה איכותית שתפסה מקום שני בטבלת ליגה ג מרכז אחרי עוד קבוצה מפוארת מאשדוד, מועדות כדורגל בני אשדוד שעלה אוטומטית לליגה ב'.

עירוני בית שמש נמצאת בתקופה מצויינת, היא הכובשת הגדולה ביותר בליגה, בממוצע 4 שערים למשחק וגם רמלה ביום טוב שלה לא תמנע מהכוכבים של עירוני נועם מזרחי אשר מאז הצטרף לקבוצה עירוני נראית אחרת לגמרי, ונמרוד שמש מלך בזכות עצמו ובזכות כמות השערים שהבקיע כמעט 30 שערים!!! תוסיפו לזה את האמביציה האישית שיש לאופיר עזו, שחקן מאמן עם נשמה יתירהה והרי לכם קרב עלייה של ממש לליגה ב'.

המשחק יתקיים בתחילת השבוע הבא, עדיין ההתאחדות לכדורגל לא קבעה את מועדו, והוא יתקיים כנראה במגרש נייטרלי לטובת משחק הוגן מצד שתי הקבוצות.

איש הספורט שירן טמוזרטי מעריך כי השנה אפשר להשיג את הכרטיס. "עם כוכבים אמיתיים ושחקנים מוכשרים כמו נועם מזרחי, שבית שמש חייבת לו הרבה על מנהיגותו והשתלבותו בקבוצה וכמו מלך השערים של הקבוצה נמרוד שמש הסיכוי גדול. ראוי לציין גם את אסף עזו שמעניק שקט להגנה בכל משחקי הקבוצה וכמובן למאמן-שחקן אופיר עזו שעשה עונה נפלאה. בהצלחה בהמשך".

נושאים: עירוני בית שמש, פלייאוף, נועם מזרחי, נמרוד שמש, אופיר עזו
צילום באדיבות שירן טמוזרתי
צילום באדיבות שירן טמוזרתי
צילום באדיבות שירן טמוזרתי
צילום באדיבות שירן טמוזרתי
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:52 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
עירוני בית שמש בדרך למשחק מבחן שני מול מכבי רמלה
יוסף
(5 / 5)

נכתבה ביום ראשון, 10 באפריל 2022, 15:43

קדימה בית שמש,שחקנים עם נשמה !!!!!

עירוני בית שמש בדרך למשחק מבחן שני מול מכבי רמלה
יוסף
(5 / 5)

נכתבה ביום ראשון, 10 באפריל 2022, 15:42

קדימה בית שמש,שחקנים עם נשמה !!!!!