מפגש ספרניות מוסדות חינוך ארצי עם מנכ"ל משרד החינוך

סדר היום: הספריה כמשאב אסטרטגי ללמידה, ועל חשיבות הספריה במוסד החינוכי. את בית שמש, ייצגה הגב' עפרה ארצי ספרנית בתיה"ס עוזיאל ואהבת ישראל

עפרה ארצי בלשכת שר החינוך
עפרה ארצי בלשכת שר החינוך

עופרה ארצי ספרנית בי"ס ספר "עוזיאל" ו"אהבת ישראל" בנים נבחרה להשתתף במפגש "שולחן עגול" עם מנכ"ל משרד החינוך מר שמואל אבואב שהתקיים במשרד החינוך בירושלים

במפגש דנו בין היתר על הספרייה כמשאב אסטרטגי ללמידה, על חשיבות הספרייה בבתי הספר, הכישלון כתוצאה מהעדר הקריאה, מדיניות בית הספר בנושא, הצגת רעיונות לקידום הספריות בבתי הספר מבחינה פדגוגית מקצועית, תקצוב ועוד.

מנכ"ל משרד החינוך מר שמואל אבוהב שנכח וליווה את המפגש הזה ציין שהוא רואה את הספריות כמשאב חשוב לקידום הקריאה והלמידה ושיפור השפה כחלק משמעותי בקידום הישגים של התלמידים. מר אבוהב ביקש ללמוד מקרוב ולהכיר את הנעשה בספריות בתי הספר בארץ, את תפקידי הספרייה והשינויים אותם היא עוברת במאה ה-21. ואין טוב יותר ממשמע אוזן מהדמויות הכי קשורות לעולם הספר במוסדות החינוך השונים.

במהלך המפגש התנהל שיח פתוח שבמהלכו כל ספרן הצטרך להציג את העשייה בבית ספרו בהיבטים שונים.

מסכמת לנו הגב' עפרה ארצי את האוירה בשיח הזה: " הנוכחים זכו להיות שותפים לשיח מקצועי, משמעותי ומרגש, כולם היו שותפים להעברת המסר שהקבוצה שנבחרה אכן איכותית וכולם עושים את עבודתם מתוך שליחות נאמנה.

כאמור, מבין הספרניות הפעילות בעיר, נבחרה הגב' עפרה ארצי לייצג את הספריות בבית שמש והאיזור. במפגש נכחו גם הגב' שושי שלומי, הממונה על ספריות בתי הספר יסודי ותיכון במשרד החינוך, וכן, גב' תרצה מרקוביץ, האחראית על הספריות באזור ירושלים והמרכז.

את בית שמש ייצגה הגב' ארצי בכבוד, במסגרת המפגש הציגה את הפעילות העשירה המתקיימת במוסדות החינוך בעיר מסביב לעולם הספרים, בהדגשה על הפעילות הערכית המורכבת והמשותפת עם צוות המורות.

נושאים: בית שמש, משרד החינוך, הספריות המקומיות
עפרה ארצי בלשכת שר החינוך
עפרה ארצי בלשכת שר החינוך
עפרה ארצי בלשכת שר החינוך
עפרה ארצי בלשכת שר החינוך
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: