מחווה ליהורם גאון- ציון יום הולדתו במופעו בהיכל

ערב זמר ישראלי לדורותיו מפי אמן ענק סגר עונת תרבות עשירה ומגוונת. הפעם בשיתוף הספרייה העירונית ומינהל הרווחה

גאון בבית שמש
גאון בבית שמש

במוצ"ש הופיע יהורם גאון בבית שמש במסגרת שיתוף פעולה של הספרייה העירונית ומינהל הרווחה. ערב יוצא דופן לשירה הישראלית שרק אמן כמו יהורם גאון יכול להביא לבימה. גאון בגילו המתקדם, שר והזכיר גדולי זמר עולמיים שהופיעו בגילאים מתקדמים כמו ליאונרד כהן, שרל אזנבור, אנריקו מסיאס ועוד, לא נתן לגיל לשחק כינור באירוע והופיע כאילו זה היה עדיין קזה.

בנוכחות קהל אוהב ואוהד, ביצע יהורם גאון ממיטב להיטיו הגדולים הישנים בעיר, תוך שילוב סיפור ואומר מחוויות אישיות ועד חוויות לאומיות כמו הופעות בפני חיילי צה"ל. מידי פעם עצר באמצע השיר כדי לשלב סיפור מימים מוחשיים קרובים כמו בשיר על משה מונטיפיורי.

גאון ריגש במיוחד בביצוע מיוחד של השיר ארץ הצבי, שיר שמושמע ביום אחד לכבוד אנשים מיוחדים, אלו שבזכותם אנחנו כאן בארץ הזו. מילות השיר נכתבו בידי תלמה אליגון, אליו צורף מאוחר יותר בית העוסק בגבורתו של רועי קליין ז"ל.

לפני המופע כרגיל עלו ובירכו ראש העיר וגם סגניתה רינה הולנדר שהגדילה והחמיאה לבלוך 'כמנצחת על הזתמורת...".

לפני סיום זכה גאון לכבוד מיוחד, עת הוענק לו זר פרחים בידי מובילות האירוע אורנה נחמני ורינה הולנדר לרגל ציון יום הולדתו ה-83. הקהל מחא כפיו בהתלהבות תוך צירוף שיר יום הולדת שמח. גאון כמו גאון, ידע להשיב אהבה לקהל והוסיף הדרן על הדרן ועל עוד הדרן.

ערב מיוחד ויפה לסיום שנה אזרחית.

נושאים: היכל התרבות, בית שמש, יהורם גאון, עליזה בלוך, רינה הולנדר, אורנה נחמני
גאון בבית שמש
גאון בבית שמש
גאון בבית שמש
גאון בבית שמש
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: