מאה מטר של משחק- משחקים להפיג שעמום וליצור חיים מחודשים בשכונה

מנהלת לב העיר יצרה פרוייקט עם מתנדבים והוגי רעיון לטובת אוכלוסיה מרותקת לבית בימי הקורונה. מומלץ לצאת גם להתאוורר ולראות שכנים שלא ראיתם שבועות. אפילו ממרחק הם נראים טוב...

עדי וצוות מארגן משחק
עדי וצוות מארגן משחק

משרד הבריאות הגביל יציאה מהבית למרחק, פעם זה עד מאה מטר, אח"כ שינה ל-500 מטר. בין לבין ישבה מנהלת מתנ"ס לב העיר עדי מלכא עם צוות חשיבה וארגנה משהו להפיג בו את השעמום.

פרויקט '100 מ' של משחק' התחיל כפיילוט בשכונת הנרקיס בתקווה להמשיכו גם לשכונות אחרות..

את הפרויקט יזמה עדי מלכא בעקבות צורך שעלה מהשטח. לפרוייקט הצטרפו בשלב התכנון מרכז הקיימות, הש"ש של סיירות והצופים. יחד הם הביאו 40 מתנדבים מכל ארגוני ש"ש, המכינות וקהילת הצעירים בעיר והפכו את השכונה לגן משחק אחד ענק.

במרחבים הציבוריים בשכונה ובין כניסות הבניינים צוירו בגיר משחקי רצפה מגוונים: מבוכים, סולמות ונחשים, מסלולי הליכה/ריצה, קלאס ועוד.

ש"ש של הסיירות והצופים הכינו במהלך הלילה משחקי קליעה למטרה, איקס עיגול ועוד מעץ ומשטחים ופיזרו גם אותם בין הבניינים והמשחקים שצוירו.

אומרת עדי מלכא: החלטנו להנעים את 100 המטרים הללו", ובאמת מה רע, לתת לאנשים הפגה מעניינת יותר, פחות להיות צמודים למרקע, לנשום אויר מחוץ לביתם, ובעיקר לראות איש את רעהו אפילו ממרחק. זה עדיין שווה משהו לעומת מה שקורה לכולנו בהוויה החדשה שנכפתה עלינו.

נושאים: לב העיר, בית שמש, עדי מלכא
עדי וצוות מארגן משחק
עדי וצוות מארגן משחק
עדי וצוות מארגן משחק
עדי וצוות מארגן משחק
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: