למה חגיגה קהילתית רק בשכונת נווה שמיר?

העירייה 'הגיבה' מהר לשידור בערוץ 12 לחיזוק הרגשת הציבור הטוען למגוון האוכלוסיה והעדיפה לקיים חגיגה יוצאת דופן.

הדלקה קהילתית בנווה שמיר
הדלקה קהילתית בנווה שמיר

צריך לברך על כל אירוע קהילתי, ולא משנה המועד ומה תוכנו. בחנוכה, בפורים, בט"ו בשבט, בעצמאות, או בימי הושענא רבה. כל אירוע כזה מגבש קהילה ומוסיף לאחדות בתוכה. בודאי כאשר מקיימים אירוע כזה בחג ומוסיפים לו תוכן לשמח ילדים.

העניין אחר, אם החליטה עיריית בית שמש לעשות אירוע אחד כזה בשכונה אחת, מיד יקומו תושבי השכונות האחרות וישאלו למה העדיפו אחת על פני רעותה. פוליטיזציה גם בהדלקת נרות?

הנה בחג החנוכה מתכננים ברשת החברה למתנסים בשילוב אגף קהילה בעירייה לקיים אירוע הדלקת נרות קהילתית בשכונת נווה שמיר. לא שמענו על אירוע דומה ברמה ד או בג' או אפילו בא, בה מצויה אחת משלחות המתנ"ס.

למה? כי בנווה שמיר יש צורך? אולי. אין צורך כזה ברחוב הרצל למשל? גם שם יש גוונים לא מעטים לפני האוכלוסין. אז למה נווה שמיר?

אולי התערבבה כאן ההרגשה לחזק את האוכלוסיה המתמודדת עם אתגר לא פשוט בחיבור בין גווני הקשת החיים במקום עם הרצון לשכנע על דימויה. ואולי האירוע הוא גם תגובה לכתבה לא סימפטית במיוחד ששודרה בערוץ 12 בליל שבת ובה הלינו תושבים על הזהות המתפתחת לשכונה עד כדי החלפת שמה לנווה התורה ושיבוש שמות הרחובות הנושאים שמות נשים- רח' פרנק במקום אנה פרנק, מעשה שנעשה בחסות העירייה.

מינהל קהילה ונוער החליט לשמח את הילדים, לכו ותהנו. כל הפרטים במודעות אם תתקלו בהן...

נושאים: עיריית בית שמש, רשת המתנסים, מינהל קהילה ונוער, ערוץ 12
הדלקה קהילתית בנווה שמיר
הדלקה קהילתית בנווה שמיר
הדלקה קהילתית בנווה שמיר
הדלקה קהילתית בנווה שמיר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: