המכרז לשיפוץ מוסדות חינוך- עדיין לא התחילו בעבודות

כולם סברו שבמצב בו העבודות דחופות, הביורוקרטיה תתנהל במהירות, אולם לא כך, במכרז 39/17 מכרז לקבלת עבודות כלליות במוסדות חינוך. הילדים יסבלו? לא נורא, יש זמן לעיריית בית שמש. לא ברור מדוע אין העירייה מאיצה את עצמה

בעיית ביוב בעוזיאל
בעיית ביוב בעוזיאל

זוכרים את מכרז 39/17- שיפוץ מוסדות חינוך? העבודות על פי מכרז זה בחלק ממוסדות החינוך טרם החלו. הכסף לשיפוץ הגיע ברבע הראשון לשנת 2017, והמכרז פורסם בחודש יולי לקבלת הצעות לעבודות כלליות. הזוכה במכרז יהא אחראי לבצע את כלל התיאומים הצריכים עם העירייה, מנהלי בתי הספר, חברת החשמל, בזק, תאגיד המים, משטרה, מנהל הפרויקט, המפקח וכלל בעלי התפקיד האחרים הרלוונטיים. ועדת המכרזים קיבלה החלטה בניגוד לעמדתו של היועץ המשפטי, מה שגרם לעיכוב הכרזת הזוכה עד לאישור מליאת מועצת העיר. זו כזכור אישרה את המכרז לאחר שראש העיר קיבל חוות דעת שמאפשרת למסור את העבודות במקרה זה לזוכה למרות חוות דעה שוללת של היועץ המשפטי שלו.

אחרי קבלת האישור הוכרז הזוכה מ.ד. שילת שהיה אמור להתחיל בעבודות. הערכנו שהעבודות בסיומן או לקראת סיומן. בדקנו.

יו"ר הנהגת ההורים שי כהן אומר: הייתה לנו ישיבה בתחילת שבוע, נכנסנו לשיפוץ של 2 גנים, השבוע יאושר עוד 2 גנים, ז'בוטינסקי מצוי בשלב של הגשת כתב הכמויות יאושר עד יום ראשון . ובי"ס עוזיאל, האדריכל ישראל שפר בהליך של כתב כמויות מקווה שעד סוף שבוע הבא ישלים ויכנסו לביצוע". האם זה הקצב? שי כהן מנסה להסביר: "אל תשכח שעד שאושר הקבלן לקח זמן ואח"כ אדון שפר מוציא כתבי כמויות לא נכונים וחלק מהגנים היינו צריכים לבקש הגדלה תקציב כי העירייה ביקשה 80,000 ₪ לכל גן שזה בדיחה לתקן גן בן 30 שנה ב-80,000, לכן לוקח זמן בעיר שלנו".

אז אם אתם ההורים באתם לבדוק הנה לכם התשובה הכי מוסמכת. בישיבת הנהגת ההורים נמסר הסטטוס המדוייק של המכרז. "אמש התקיימה ישיבת הנהגת הורים ראשונה לאחר תחילת השנה בנוכחות שי כהן יו"ר הנהגת הורים יישובית, הועלה נושא סטטוס שיפוץ הגנים בעיר - הובהר כי נמסר מהעירייה שנושא מכרז הקבלן טרם הגיע לסיומו וכי ממתינים לאישור סופי של מפקח הפרוייקט לאחר שנערכה פגישה עם מנכ"ל והקבלן המבצע בנושא. סוכם כי לפני תחילת עבודה בגן נדרש תיאום מראש לפחות של 3 ימים ואישור של הנהלת האגף וכי נדרש לאמוד את משך השיפוץ של כל גן בזמן.". לסיכומו של עניין זה במעמד מנהל אגף החינוך, העבודות טרם התחילו בשום מוסד חינוכי. כך גולש לו מכרז שהחל ביולי שנה שעברה לתוך שנת 2018. ובעיקר בעיקר השיפוצים לא נעשו והליקויים עדיין קיימים.

אז אם נתקלתם בביוב סתום או גולש אל מתחת למבנה במוסד חינוכי, נתקלתם באבנים שקרסו מגזר, נתקלת בסדק מתרחב בקירות, לעיריית בית שמש יש כל הזמן שבעולם כדי לעשותמה שרשות מקומית מחוייבת כלפי תושביה.

נושאים: מוסדות חינוך, עיריית בית שמש, הנהגת ההורים
בעיית ביוב בעוזיאל
בעיית ביוב בעוזיאל
בעיית ביוב בעוזיאל
בעיית ביוב בעוזיאל
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: