ירושלים מצדיעה לשידור הציבורי: רדיו ענק הוצב במרכז העיר

רק 20 דקות מכאן ושפע פעילות תרבות, בזכות ירושלים המציינת חמישים שנה לאיחודה. מי שלא עלה לשם רק מפסיד... עשו עליה וחוו חוויה בלתי נשכחת

הרדיו ברחק' בן יהודה צילום: פרטי
הרדיו ברחק' בן יהודה צילום: פרטי

מי לא עלה לירושלים לראות את פסטיבל האור? מי לא ראה את חומות ירושלים בתפארתם בימים האלה? הנה עוד סיבה (גדולה) להגיע לירושלים הבירה ולהצדיע לה במלאת חמישים שנה לאיחודה. חג להם, חגיגה לנו.

קול ישראל מירושלים – כאן ובגדול. רדיו דיגיטלי ענק הוצב במרכז ירושלים, בגובה 3 מטרים, כחלק מציון 50 שנים לאיחוד העיר ובהצדעה לשידור הציבורי. מדובר ביוזמה שלחברת "עדן", החברה לפיתוח כלכלי של ירושלים, בשיתוף עם כאן, תאגיד השידור הישראלי וסטודיו סיטי פלטון, במסגרתה יוצב דגם גדול ומיוחד של הרדיו הנוסטלגי שייצרה בזמנו חברת "פנסוניק". העוברים והשבים, במדרחוב בן יהודה בירושלים, יוכלו לנווט באופן עצמאי בין חמש תחנות רדיו שונות שישדרו להיטי פופ ורוק, מוסיקה קלאסית, מוסיקה ים תיכונית ושירי ארץ ישראל קלאסיים מהרדיו הדיגיטלי של כאן. גולת הכותרת היא התחנה החמישית, שתחזיר את המאזינים 50 שנים לאחור, לימים הדרמטיים סביב מלחמת ששת הימים, עם קטעים והקלטות משידורי קול ישראל מהימים המתוחים לפני ובמהלך המלחמה, שחרור ירושלים והחגיגות עם שוך הקרבות.

בחברת "עדן" מוסיפים כי הרדיו יוצב במדרחוב בן יהודה-פינת רחוב ההסתדרות וגודלו פי 15 מהרדיו הנוסטלגי המקורי. הרדיו יפעל באמצעות אנרגיה סולרית, ויהיה זמין לשימוש הציבור במהלך השבוע מעשר בבוקר ועד עשר בערב, ובסוף השבוע עד כניסת השבת ומצאתה. המיצב הינו חלק מפעילות מתמשכת למתיחת פני מרכז העיר והפיכת החוויה בה לאינטראקטיבית, מתוך מטרה למשוך קהלים חדשים לירושלים – מהעיר ומחוצה לה.

אלדד קובלנץ, מנכ"ל כאן:" שילוב של נוסטלגי ודיגיטלי הוא שילוב מנצח וירושלים היא הפסקול של כולנו. הציבור מזמן ליהנות מהעבר והעתיד עם התוכן של כאן שישודר ברדיו הענק"

נושאים: ירושלים, בית שמש, תרבות, שכנים טובים
הרדיו ברחק' בן יהודה צילום: פרטי
הרדיו ברחק' בן יהודה צילום: פרטי
הרדיו ברחק' בן יהודה צילום: פרטי
הרדיו ברחק' בן יהודה צילום: פרטי
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: