הודעה על ערב חשיפה לימודי מוסיקה לאנשים עם צרכים מיוחדים - הזמנות ברגע האחרון

האירוע מתקיים בקונסרבטוריון ושותפים לו מנהל הרווחה ורשת המתנסים. כל צוות הדוברות המנופח בעיר לא התגייס לקדם.

מוסיקה מיוחדת לאנשים מיוחדים
מוסיקה מיוחדת לאנשים מיוחדים

תו המשווה היא עמותה המנגישה תרבות לאנשים החיים עם מוגבלות, ובאמצעות מופעים, סדנאות ומפגשים עם אמנים עם מוגבלות, פועלת להעלאת המודעות לשונה בקרב הקהל הרחב, ומקדמת חברה ישראלית פתוחה, ומגוונת. מוזיקה ואמנות כמקום מפגש בו כל אחד ייחודי וגם שווה.

תו המשווה מפיקה, מקדמת ותומכת בפרויקטים אמנותיים שעקרון ההכללה וערכיה בליבתם. באמצעות מופעים, סדנאות ותהליכים חינוכיים, אנו מעוררים מודעות לנושא ומעודדים ילדים, בני נוער ומבוגרים לקבל את השונה וליהנות מייחודו ומכישרונותיו.

אחד מאלה מתקיים במתנ"ס בבית שמש. היום!! כן עכשיו בשעה זו במדויק, החל בשעה 18:00 מתקיים ערב חשיפה למסלול רב גילאי- לימודי מוסיקה לאנשים עם צרכים מיוחדים בקונסרבטוריון העירוני.

רק ברגע האחרון הוצאו מודעות מזמינות בפייסבוק בלי שום ידיעה כתובה מצוות הדוברים הגדול והמורחב הקיים במערכת העירונית בבית שמש. ברשת החברתית העלה סגן ראש העיר הממונה על המתנסים בשעה האחרונה הודעה מזמינה כמו סגנית ראש העיר.

בעמותה מאמינים שלכל ילד ולכל מבוגר הזכות לחוות תרבות כמקור השראה לחיים יצירתיים ומספקים, ושבכוחה של האמנות לגעת בנפש האדם ולהשפיע עליה. אנו שואפים לחברה ישראלית בריאה, פתוחה מגוונת ויצירתית. ומי לא ממש שיתף פעולה? הרשות המקומית.

איך ידעו אם לא מפרסמים? איך כל מערכת יחסי הציבור בעירייה לא התגייסה לקדם מפעל תרבותי חשוב שכזה?

ביקשנו התייחסויות מהמערכת האחראית על תפעול פרויקטים ובמיוחד אחד שכזה, וגם ממערך הדוברות. והיה ואם נקבל התייחסות נצרף אותה כאן.

נושאים: עיריית בית שמש, רשת המתנסים, מנהל רווחה, תו המשווה
מוסיקה מיוחדת לאנשים מיוחדים
מוסיקה מיוחדת לאנשים מיוחדים
מוסיקה מיוחדת לאנשים מיוחדים
מוסיקה מיוחדת לאנשים מיוחדים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: