ההצגה של אנסמבל הנוער מ'הדר בית ספר למשחק' החלה בהופעות

"מלהיבה ומרתקת במיוחד" - ההצגה תוצרת בית "מושלמת" של אנסמבל הנוער מ'הדר בית ספר למשחק' שברשת מרכזים קהילתיים גרפה מחמאות מכל עבר

5 / 5 ☆ מדרגים: 1
על הבמה
על הבמה

ההתעסקות במראה חיצוני איננה תופעה חדשה או זרה, וידוע לרבים כי גיל ההתבגרות מביא עמו התמודדויות ולחצים אשר משפיעים גם הם על הסיכון לפתח הפרעות אכילה. ביום שלישי שעבר, 29.3.22, עלתה בבכורה ההצגה תוצרת רשת מרכזים קהילתיים "מושלמת" בהפקת 'הדר בית הספר למשחק' שבמרכז קהילתי פסגות השבע. ההצגה מתארת תוך כדי משחק ושירה – את השפעת הסביבה על אלי, ילדה שמפתחת הפרעת אכילה בגלל המראה החיצוני שלה וניצלת בזמן לאחר התערבות אמה, אחותה וחברותיה. ההצגה, שהתקיימה במועדון המעבדה שבמרכז קהילתי פסגות השבע, עלתה ארבע פעמים ביום אחד כאשר בבוקר עלו שתי הצגות ובערב עלו שתי הצגות נוספות. מאות תושבים צפו בהצגות המרתקות והמלהיבות, בהם תלמידי בית ספר ברנקו וייס, תלמידי תיכון ברנקו וייס אתגרי, תלמידות בית ספר שחר, בני נוער, מבוגרים, חיילים, מכובדים ועוד. ההצגה, שגרפה אינספור מחמאות מכל עבר, יצאה לפועל בתמיכתם של מפעל הפיס ומשרד התרבות. יצוין כי את ההצגה ביימה הדר בן חמו, שמנהלת את 'הדר בית הספר למשחק' הפועל בפסגות השבע, ואת ההפקה ניהלה ביד רמה נטף נבון, רכזת חוגים וקהילה. אין ספק, כי ההצגה "מושלמת" הייתה מושלמת והיא תדובר עוד רבות בקרב רבים.

סגן ומ"מ ראש העיר משה שטרית אמר בסיום: "אני רוצה להודות לשחקניות, לזמרות ולהפקה המושקעת בניצוחם של הדר בן חמו ושלום סוטו על מופע ברמה הכי גבוהה שיש ותוך הצפת נושא מטריד ובעייתי שיש לחשוף אותו ולדבר עליו. בשנים האחרונות ברשת המרכזים הקהילתיים מתבצעת מהפכה של ממש שעיקרה העלאה על נס של תוכניות איכות. בין השמשות הם כבר שם דבר, ואליהם ניתן לצרף את הקונסרבטוריון, התיאטרון, בית הספר למחול, בית הספר לאומנות ובית הספר לתקשורת. המטרה שלי היא שבני נוער כישרוניים יוכלו למצות את הפוטנציאל הטמון בהם בעזרת השירותים הקיימים היום במתנ"ס ובעירייה. נמשיך לפעול לקידום מרכזי מצוינות כאלה לרווחת התושבים. תודה לכל מי שלקח חלק".

נושאים: רשת המתנסים, בית שמש, הדר ביס למשחק
על הבמה
על הבמה
על הבמה
על הבמה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:51 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
ההצגה של אנסמבל הנוער מ'הדר בית ספר למשחק' החלה בהופעות
שירה
(5 / 5)

נכתבה ביום חמישי, 15 בספטמבר 2022, 02:54

ראיתי את ההצגה הזאת, והתרשמתי כהוגן!!!!! משחק מדהים ועל רמה, שחקנים אלופיםםםם!!! אני מכירה כמה מהשחקנים והם מוכשרים ברמות ליגת על! הפקה מרהיבה ומראה לפרטים כמה העולם הזה טועה בקשר למראה. ממש אהבתי את ההצגה! וכל הכבוד לכולם על העבודה הקשה.