בן 5 איבד את ההכרה ברכב בבית שמש - מצבו אנוש

הגורם עדיין לא ברור, אם כי ייתכן שמדובר בחנק כתוצאה מבליעת משהו. פונה לבית חולים הדסה עין כרם.

רכבי הצלה במרכז המסחרי
רכבי הצלה במרכז המסחרי

בן 5 איבד את ההכרה ברכב בבית שמש - מצבו אנוש

דוברות איחוד הצלה - מחוז ירושלים: ילד כבן 5 איבד את ההכרה ברכב הוריו בבית שמש. חובשים באיחוד הצלה ביצעו בו פעולות החייאה.

צבי מאיר מרקסון חובש באיחוד הצלה סיפר: "לדברי בני המשפחה הילד איבד את ההכרה תוך כדי שהותו עם אחים נוספים ברכב חונה בחניון של המרכז המסחרי בבית שמש. מתנדבי איחוד והצלה ביצעו בו פעולות החייאה ובשלב זה מצבו מוגדר אנוש. כאמור הילד פונה לבית חולים הדסה עין כרם בירושלים.

מדוברות מד"א נמסר כך: :בשעה 16:24 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על ילד מחוסר הכרה בתוך רכב מונע ברחוב נחל דולב בבית שמש. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה בילד וכאשר חזר הדופק מפנים לבי"ח הדסה עין כרם ילד כבן 5 במצב קשה כשהוא מונשם. נדב הפראמדיקים של מד"א אלעד פינץ ואהרון אדלר סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את הילד כשהוא בתוך הרכב מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. מיד התחלנו בטיפול רפואי שכלל עיסויים, הנשמות ומתן תרופות וכאשר חזר הדופק וליבו שב לפעום פינינו אותו לבית החולים תוך המשך טיפול רפואי כשמצבו קריטי."

באגף דוברות והסברה של איחוד הצלה קוראים לנקוט בכללי הבטיחות והזהירות ולא לצאת מכלי הרכב לפני שמוודאים שלא נשארו ברכב ילדים או פעוטות, ולא להשאיר ילדים בכלי רכב אפילו לא לרגע. כמו כן מומלץ לעוברי אורח בפרט בימי הקיץ החמים לבדוק בכלי רכב חונים באם לא נשכחו ילדים או פעוטות מה שעלול להסתיים באסונות.

עודכן בשעה 17:24

נושאים: איחוד והצלה, ילד בן 5, מרכז מסחרי, בית שמש
רכבי הצלה במרכז המסחרי
רכבי הצלה במרכז המסחרי
רכבי הצלה במרכז המסחרי
רכבי הצלה במרכז המסחרי
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: