גנץ מחליק במילים.... נו, אז מה?

מי שרוצה להתחזק בעמדתו תופס את בני גנץ במשפטים כאלה ואו אחרים שאינם ערוכים להבנתו. ברצינות, זה מה יקבע לי מי ראש הממשלה הבא?

5 / 5 ☆ מדרגים: 1
צילום מדף הפייסבוק
צילום מדף הפייסבוק

אני מעדיף לא להתבטא באשר ל'טעויותיו' של בני גנץ, מועמד כחול לבן לראשות הממשלה. יש מי שלא אוהב אותן, אני דווקא מצאתי טעם בהם. וזה אפילו נחמד, שיהודי, רמטכ"ל, לוקח 'מסביבתו' דימויים ומלים פסוקים מהתנ"ך או מאמרי חז"ל.

ואני מוסיף, שמישהו ינסה להסביר לי מה רע בפסוק החדש: "בנפול אויבך אל תירא, ובגוברו אל יירך ליבך". אתם לא מכירים פציפיסטים, או כאלה כאשר סיכה דוקרת אותם מאבדים הכרה. אני מכיר, ראיתי כאלה בימי חיי, כנראה שגם הוא גנץ, בימים כרמטכ"ל או כקצין צנחנים ראה בשדרה, במחנה, אז כנראה שהיה לו מנין לשאוב את הפסוק החכם וה'רציני' לטעמו עד למאוד. והוא כרמטכ"ל מתפקידו לחזק את חייליו מול אויב ולפני אויב.

ומה הבעיה עם אם בארזים נפלה שלכת? באמת מה הבעיה. איך נושרים עלי הארז? אצלי בגינה, זה שיגע אותי. התפללתי ושילמתי הרבה כסף כדי להוריד עץ אשוח, ממשפחת הארזים. אז הוא, גנץ קיווה לשלכת, בלי כסף, ובלי תפילה. מה הבעיה עם זה?

תגידו כולכם תמיד אומרים משפטים מושלמים? לא קרה לכם שנפלט לכם ביטוי בסגנון הגשש... זה קרה קורה ויקרה. לטעמי לא זה מה שעושה את גנץ טוב או רע להיות ראש ממשלה. אדרבא זה סחבקיות מיוחדת שיכולה להיות לטובתו.

ועכשיו מדברים שאפילו את שם מפלגה שלו הוא לא זוכר, נו ברצינות? "אני רוצה לחזור ולהגיד לכם, כחול איתן איתנה חזקה". אתם ראיתם את הצבע הכחול פעם בחיים שלכם? יש כחול איתן ויש כחול עמוק, וכחול חזק. כחול לבן, שני צבעים המה. וגנץ מדבר על הכחול ולא על הלבן, את הלבן בעיניים ראה אצל אויביו. הוא פשוט לא ידע, איתן זכר או נקבה, איתן או איתנה, ובזה כולנו טועים, המיוחד אם לא הינו מורים ללשון...

בקיצור מוטב שתבדקו סיבות אחרות לא לבחור בגנץ, יאיר לפיד למשל. זו סיבה יותר חזקה או איתנה בשפת גנץ.

נושאים: בני גנץ, בחירות 2019
צילום מדף הפייסבוק
צילום מדף הפייסבוק
צילום מדף הפייסבוק
צילום מדף הפייסבוק
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:51 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
גנץ מחליק במילים.... נו, אז מה?
גולש אנונימי
(5 / 5)

נכתבה ביום שלישי, 07 בינואר 2020, 05:13

גנץ הוא דומה ללולב אין בו לא ריח ולא טעם

גנץ מחליק במילים.... נו, אז מה?
אנינכתבה ביום שני, 26 באוגוסט 2019, 08:21

אהבתי! ברצינות, בושה שהוא מועמד לראשות ממשלה , ואני לא מבין איך הוא היה רמטכ"ל???