אירועים ב-10 ש"ח

בחסות משרד התרבות ומפעל הפיס זוכה בית שמש לחגיגה של ממש בחג החנוכה, אירועים איכותיים בתנאים מוגבלים. נקווה שהאירועים יהיו שווים יותר מהמחיר שהצרכן נדרש לשלם... חג חנוכה שמח...

מתוך עלון הפרסום לאירועים
מתוך עלון הפרסום לאירועים

כשרעבים אוכלים. כשצמאים שותים. כשנותנים לך כמעט חינם תיקח. רק תמיד תזכור איך הגענו למצב הזה... אנחנו זוכרים שבעוד שנה יש בחירות ואיך אפשר להגיע לבחירות עם טענה של שממון תרבותי, מיד ישלפו לנו את החוברת המהודרת שהופקה לקראת חנוכה תשע"ח ויצטטו לנו ממנה תזכורות מפסטיבל האורות... אל תתבלבלו, חוץ מהכותרת אין בכלל דומה ההשקעה והתוצאה למה שעשוי להיות כאן בבית שמש דומה לחגיגה הירושלמית הגדולה הקרויה פסטיבל האורות. וכבר אמרנו כשנותנים לך סוס מתנה אל תספרו כמה שיניים יש לו. אז אנחנו מברכים גם על מה שנותנים ועל הניסיון לחקות את ירושלים. אבל, ולא נשכח, שאנחנו בתוך שנת בחירות ועכשיו זה הזמן לצ'פר את התושבים הצמאים והרעבים במעט 'מזון' תרבותי.

אחרי שנים בהם אנו מעלים על נס את חוסר היכולת או הרצון לעבוד בשיתוף פעולה בין אגפי העירייה השונים, הנה בא החנוכה תשע"ח ומציג לנו נס חנוכה מפואר דגם 2017, מה שאומר שזה אפשרי. אגף אירועים ונוער משתף פעולה עם רשת המתנסים ושניהם בברכת ראש העירייה (עדיין לא ברור למה בכל הזדמנות מזכירים לנו אותו) מציעים לנו פסטיבל. והפעם מדובר, לא אירוע של לילה אחד, אלא מספר אירועים מתמשכים על פני כמה לילות. אירועים למבוגרים, לצעירים, לנוער וגם לילדים. תודה לך מירי רגב שנתת כסף לפריפריה ובית שמש בכלל הפריפריה. זו הסיבה גם במחירי העלות למופעים איכותיים, לפחות על הנייר, שיעלו במחיר סמלי של רעבים רק 10 שקלים. את ההשלמה לכיסוי המופעים נתן מפעל הפיס. מה עיריית בית שמש נתנה?

עכשיו נותר לנו לבחון את הביצוע, למשל את האירוע המקסים עם יובל דיין, שיתקיים באולם עם אקוסטיקה גרועה, אולם נעדר כורסאות ישיבה תקניים אותם מחליפים כסאות פלסטיק (או שאולי מתכננים צפייה בעמידה). ונבחן גם את שיטת המכירה לכרטיסים, מי יזכה להיכנס וי יידחה בטענה שאזלו הכרטיסים. נחכה ונראה...

מופע אחר שיתקיים באולם הספורט שייבר הוא המופע של שלומי שבת. אולם עם מספר מקומות ישיבה גדול יותר, אולם ספורט לכל דבר ועניין שיוסב להיות אולם למופע מוסיקלי. שלומי שבת יצטרך לחמם את מיתרי קולו ואולי לשלוף גם המיתר הרזרבי כדי להצליח לבצע משהו יודע, והוא יודע הרבה. באגף האירועים לא מוותרים על מלאכת שיווק הכרטיסים, שלא כמו אצל דיין, כאן מעדיפים את השיטה הישנה. ולשווק באופן עצמאי את הכרטיסים, ממש כמו ששיווקו את הכרטיסים למופעים האחרים ולפארקי המים בקיץ... המחירים לשני המופעים, מחירים סמליים בעשרה שקלים, מה שאומר שיכול והיה שגם המופעים האלה מסובסדים במחיר מלא ע"י משרד התרבות.

ואלו רק שניים מתוך ההיצע הרחב, וכפי שכתבנו לעיל אף מגוון. לכו ליהנות, חג חנוכה שמח.

נושאים: חנוכה, בית שמש, משרד התרבות, מפעלהפיס
מתוך עלון הפרסום לאירועים
מתוך עלון הפרסום לאירועים
מתוך עלון הפרסום לאירועים
מתוך עלון הפרסום לאירועים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: