סניף חדש של מעוף יסייע לעסקים בעיר בית שמש וביישובי מטה יהודה. שקלים

זה היה חסר, הדרכה העשרה והכוונה לעסקים קטנים. משרד הכלכלה מרים את הכפפה ופותח כאן סניף לטובת העסקים

גוזרים עוד סרט
גוזרים עוד סרט

עוד טכס של 'גוזרים סרט' בבית שמש ומטה יהודה. הפעם מדובר באירוע בו נחנך סניף חדש של מעוף, מערך השטח של הסוכנות לעסקים קטנים והבינוניים במשרד הכלכלה, בקניון נעימי בבית שמש. הסניף החדש ייתן מענה, סיוע, מידע והכשרות, לכאלף העסקים הפזורים ברחבי בית שמש ולכ-900 העסקים הנמצאים ברחבי מטה יהודה.

בין השירותים שיינתנו בסניף - ייעוץ מקצועי בתחומי השיווק, תקינה, יעוץ עסקי ופיננסי ועוד, קורסים מגוונים כגון קורס יוזמים עסק, אשר יסייע ליזמים בתחילת דרכם המעוניינים לקבל ידע בסיסי וכלים לניהול נכון והקמה של העסק, קורס פייסבוק למתחילים וקורס צילום מוכר, המיועדים לעסקים חדשים וותיקים כאחד, קורס יזמות בנדל"ן, המיועד לבעלי עסקים ולשכירים המעוניינים לייצר אפיק הכנסה נוסף, וקורסי אמזון, איביי, ואפילו קורס אטסי, עבור עצמאיים המעוניינים לקבל כלים יעילים למסחר ברשת.

"הקורסים שלנו מועברים על ידי אנשי מקצוע מהשורה הראשונה" אומר מנהל הסניף, חגי שאנני, "כל השירותים והקורסים, אשר מסובסדים על ידי משרד הכלכלה והתעשייה, מיועדים לחזק את העסקים הקטנים והבינוניים באזור שלנו, מתוך הכרה בחשיבותם לכלכלה המקומית, ובעתיד נפתח קורסים נוספים. אני מזמין את כל מי שחולם לפתוח עסק – להגיע אלינו לייעוץ".

שר הכלכלה, אלי כהן, הגיע לפתיחה החגיגית ובירך את הנוכחים: "אנו פותחים היום סניף בהשקעה של שישה מיליון שקלים. הסניף אמור לסייע ליזמים נוספים לפתוח עסקים חדשים ולסייע לעסקים ותיקים לקדם את עסקיהם . עוד הוסיף השר כהן ואמר כי "בית שמש ומטה יהודה הם אזורים בצמיחה מהירה וגדולה, וסניף מעוף החדש ייתן סיוע ליזמים שיגיעו, והם יהוו עוגן כלכלי חשוב לאזור".

ראש העיר בית שמש, משה אבוטבול, בירך על הקמת הסניף החדש ואמר כי "בעיר הזאת צריך הרבה מעוף ודמיון כדי שעסק יתפתח. אנו פועלים יד ביד עם שר הכלכלה, שמקדם את אזורי התעשייה המקומיים, ואת העסקים הקטנים. חשוב לשר לייצר עוגנים לעיר, וא זה עושים על ידי פיתוח העסקים".

רן קויתי, מנהל הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים אמר באירוע כי "בשנים האחרונות הובלנו בממשלה רפורמות משמעותיות בתחום העסקים הקטנים והבינוניים שחשוב להכיר: חוק מוסר התשלומים שמחייב גופים ציבוריים לשלם בזמן, חוק מע"מ על בסיס מזומן שמאפשר תשלום מע"מ רק בעת קבלת התשלום מהלקוח, חוק פנסיה חובה לעצמאיים שעולה למדינה כ 400 מיליון שקלים בשנה מתשלומי הביטוח הלאומי ומאפשר לעצמאי לחסוך לעת זקנה ועוד. בנוסף לכך הפעלנו קרן בערבות מדינה בהיקף של כ 2.5 מליארד שח בשנה והקמנו את מערך המעוף אשר מהווה גוף השטח של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים. אני סמוך ובטוח ששימוש בכלים אלו בנוסף לפעילות הברוכה של סניף המעוף המקומי יעזור לקידום העסקים בבית שמש ומטה יהודה."

נושאים: משרד הכלכלה, אלי כהן, בית שמש, מטה יהודה
גוזרים עוד סרט
גוזרים עוד סרט
גוזרים עוד סרט
גוזרים עוד סרט
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: