כל המבקש על חברו נענה תחילה

בן עירנו, איש מעשים ואמונה, רב חסד ועזרה לכל, מודבק בקורונה, מורדם ומונשם בבית החולים, הוסיפו תפילה למען שמואל חיים בן תמר הי"ו לרפואה שלמה. בקשה הקדימו היום כניסת השבת להוסיף קדושה מן החול לזכותו של החולה אמן.

תפילה לבריאות
תפילה לבריאות

נשות ישראל היקרות, היום כאשר אתן מדליקות נרות שבת בביתכן ובכל מקום בו אתן מצויות, אנא הוסיפו תפילה למען שמואל חיים בן תמר הי"ו לרפואה שלמה. וטוב אם תקדימו קמעא להגדיל הקודש מן החול, לתועלת החולה לשוב אלינו על רגליו

בן עירנו, איש מעשים ואמונה, רב חסד ועזרה לכל, לפרט ולכלל, מודבק בקורונה, מורדם ומונשם בבית החולים, שרוי במצב המחייב תפילה וזעקה לפני הקב"ה. הרופאים עושים כמיטב יכולתם להחזירו לאיתנו הראשון, במהרה בימינו.

תפילותיכן תעזורנה בבחינת כל המבקש על חברו נענה תחילה. כשאברהם התפלל על אבימלך, התעברה שרה אמנו. ושעת הדלקת הנרות היא שעת רחמים לתפילה ולברכה. ראוי שמואל חיים בן תמר לתפילתכם.

עם ישראל היקר והאהוב. מידת חסידות תופסת אצל כל עם ישראל, מפני שעם ישראל ערבים זה לזה. וכולנו ערבים לבריאותו של שמואל חיים בן תמר הי"ו. אמן.

כל המחלה אשר שמתי במצרים לא אשים עליך כי אני ה רופאיך.

הציבור בכלל מתבקש לקרוא פרקי תהילים לרפואתו של איש החסד והענווה, שמואל חיים בן תמר הי"ו. טוב לקרוא פרק כ ספר תהילים, יענך ה ביום צרה. וכן פרק לח, פרק פה' פו, ופרק קב. חמישה פרקים שיכולים לסייע בידי החולה לקום על רגליו. אנא ה הושיעה נא, אנא ה הצליחה. בימיו תיוושע יהודה וישראל ישוב לשכון לבטח. והסירותי המגיפה מתוך עמך ישראל.

נושאים: שמואל חיים בן תמר, קורונה, בית שמש
תפילה לבריאות
תפילה לבריאות
תפילה לבריאות
תפילה לבריאות
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: