עליזה בלוך במכתב לתושבים- מסבירה חשיבות החלטת ממשלה

המשמעות היא שממשלת ישראל מודיעה בפה מלא שבית שמש היא במרכז סדר היום שלה ותומכת בתקציבים מתאימים לפעילות בעיר בהתאם למשימות העומדות לפתחנו.

מנכלי משרדי הממשלה בעיר
מנכלי משרדי הממשלה בעיר

האתגר החשוב ביותר העומד לפתחי כראש עיריית בית שמש הוא להציב את העיר בית שמש במרכז סדר היום של ממשלת ישראל- וזאת במסגרת אישור החלטת ממשלה ייעודית לעיר בית שמש.
ידענו בשנתיים האחרונות מציאות פוליטית מאופיינת בחוסר יציבות והממשלה התנהלה ללא תקציב מדינה. חשוב שנבין כי המציאות הזאת אינה רק נחלת מדורי החדשות. למציאות הזאת יש השפעה על תפקוד של העיר: כמות כיתות לימוד, תקציבים לפיתוח העיר, תקציבים לעולם התחבורה ועוד.
כאשר אין תקציב מדינה הכול הופך להיות הרבה יותר קשה.
מזה תקופה ארוכה אנו עובדים על "החלטת ממשלה ייעודית לעיר בית שמש". בית שמש היא עיר מעורבת מרובת קהילות והשליחות שלנו היא לשמר אותה ככזאת. המשמעות היא שממשלת ישראל מודיעה בפה מלא שבית שמש היא במרכז סדר היום שלה ותומכת בתקציבים מתאימים לפעילות בעיר בהתאם למשימות העומדות לפתחנו.
השבוע התרחש אירוע חד פעמי בדברי ימי העיר. בסוף השבוע שעבר ממשלת ישראל אישרה את תקציב המדינה, ומיד לאחריו הודיע לי מנכ"ל משרד ראש הממשלה יאיר פינס כי הוא יגיע לעיר, על פי בקשתי, בראש משלחת של מנכ"לי משרדי הממשלה, לסיור וביקור בעיר.
אכן כך היה הדבר: לעיר בית שמש הגיעו מנכ"ל משרד ראש הממשלה יאיר פינס יחד עם עמיתיו: מנכ"ל משרד הבריאות, הפנים, התחבורה, הרווחה, השיכון ובטחון פנים. ראש רשות מקרקעי ישראל, בכירים במשרד האוצר, בכירים במשרדי החינוך, הדתות, פנים והגנת הסביבה.
נפגשנו בנקודת התצפית במשלט לסקירה על העיר. משם יצא הסיור לרחוב ביאליק כדי לעמוד מקרוב על סכנת המבנים המסוכנים. משם המשכנו לסיור מקיף במרבית שכונות העיר.
לסיום התכנסנו בחדר ישיבות המליאה לישיבת סיכום. כל אחד מחברי פורום המנכ"לים הציג את התרשמותו מהסיור. אביא בפניכם כאן את סיכום דבריו של מנכ"ל משרד ראש הממשלה יאיר פינס, מי שמוביל את מנכ"לי משרדי הממשלה.
מנכ"ל משרד ראש הממשלה יאיר פינס: "בית שמש היא אירוע שדורש מאיתנו מנכ"לי משרדי הממשלה מנהיגות. אנחנו נמצאים ברגע בו נוכל להציב את בית שמש בראש סדר העדיפויות. צריך לעשות את כל המאמץ ולהיות הכי יצירתי שאפשר יחד עם ראש העיר וצוותה להביא את החלטת הממשלה לעיר מאד מאד בקרוב".
דבריו המרגשים של מנכ"ל משרד ראש הממשלה יאיר פינס מבטאים את מחויבות הממשלה לעיר בית שמש, מחויבות שנבנתה בעמל רב ובשיתוף פעולה פורה בשנתיים וחצי האחרונות. אישור החלטת הממשלה לטובת העיר בית שמש תאפשר לנו להמשיך ולעבוד קשה כדי לחזק ולקדם את העיר בהתאם ליעדים שקבענו לעצמנו. סיפורה של בית שמש הוא סיפורה של מדינת ישראל.
בית שמש – בית ושמש לכולם !
בברכה,
ד"ר עליזה בלוך

נושאים: ממשלת ישראל, עליזה בלוך, החלטת ממשלה
מנכלי משרדי הממשלה בעיר
מנכלי משרדי הממשלה בעיר
מנכלי משרדי הממשלה בעיר
מנכלי משרדי הממשלה בעיר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: