יש תאריך יעד, החלטת ממשלה בחודש דצמבר

מנכ"ל משרד ראש הממשלה הודיע היום לעליזה בלוך על המועד לפרסום החלטת ממשלה, היום משלימה את העבודה אצל מנכ"ל האומר

מנכ"ל רוה"מ עם ראש העיר בביקור המנכ"לים
מנכ"ל רוה"מ עם ראש העיר בביקור המנכ"לים

היום פרסמה עליזה בלוך ציוץ בטוויטר על הודעה שקיבלה ממשרד ראש הממשלה. "מנכ"ל רוה"מ הודיע לי כי במהלך חודש דצמבר תעלה החלטת ממשלב לטובת העיר בית שמש. יום חשוב בדברי ימי העיר.

ואתמול הגיעו מנכ"לי משרדי הממשלה בראשות מנכ"ל משרד ראש הממשלה יאיר פינס. המנכ"לים הנוספים שנכחו בסיור: אביעד פרידמן מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון, מיכל פרנק מנכ"לית משרד התחבורה, יאיר הירש מנכ"ל משרד הפנים, נחמן אש מנכ"ל משרד הבריאות, שלומי הייזלר יו"ר מטה התכנון הלאומי, סיגל מורן- מנכ"לית משרד הרווחה, תומר לוטן מנכ"ל המשרד לביטחון פנים, נעמה שולץ מנכ"לית משרד רה"מ החליפי, ינקי קוינט- מנכ"ל רשות מקרקעי ישראל, אלעזר במברגר מנכ"ל הרשות להתחדשות עירונית, רז פרויליך מנכ"ל משרד התרבות והספורט, ליאור פרבר סמנכ"ל פנים תכנון ופיתוח, כפיר מצוינים אגף פנים תכנון ופיתוח משרד רה"מ, מיכאל גובני סמנכ"ל שירותי דת במשרד הדתות ובכירים נוספים.

חודשים של הכנה במשרד, מפגשי עבודה אישיים פרטיים, ולבסוף מראה עיניים והרגשת הבית הוכיחו במה דברים אמורים. אוטובוס אורחים עשה דרכו ודילג משכונה לשכונה, כאשר על המיקרופון מנצחים שניים, ראש העיר ומנכ"לה. כל המשרדים המשמעותיים לצורך המטרה- החלטת ממשלה- הגיעו לביקור, היום נסעה לפגוש את מנכ"ל משרד האוצר להשלים את העבודה. בסופו של יום, הוא האיש שצריך לחבר את ההסכמות של מנכלי משרדי הממשלה השונים להחלטה אחת.

האורחים עמדו בנקודת 'מצפה' לעבר שכונת חפציבה וראו את שכונת הקרוואנים להבין מצוקת הכיתות והאכלוס. משם נסעו למתחם ביאליק לראות מקרוב ולחוש את הסכנה המאיימת על דיירי הבניינים. מסקנתם מהמקום- חייב טיפול מיידי. כך המשיכו במשך שלוש שעות טיול סובב העיר לראות מתחמי תעשיה ומגורים, הגיעו לשכונה ד, לראות תפרחת בניינים למגורים חסרות תשתיות. מה קיבלו קודם במלל, בתמונות, בגרפים, בדיאגראמות, ראו עכשיו במו עיניהם.

אלה צריכים להחליט על גורל החלטת הממשלה, והיום כאשר נתבשרה בלוך מפי מנכ"ל משרד ראש הממשלה לא היה מאושר ממנה לדווח לציבור, והיא עשתה זאת בטוויטר.

סיכם את האירוע הזה אתמול מנכ"ל משרד ראש הממשלה: " את בית שמש צריך לשים בראש סדר העדיפות אנחנו רוצים להביא החלטה במהלך חודש דצמבר. צריך שיתוף פעולה של כל המשרדים. צריך לעשות את כל המאמץ ולהיות הכי יצירתיים שאפשר".

מסכמת את הביקור, ולא את האירוע, כי מבחינת ראש העיר ד"ר עליזה בלוך סיכום האירוע יהיה כאשר תפורסם החלטת הממשלה לה היא נושאת עיניים כבר זמן רב. הנה דבריה שפורסמו בידי דוברות העיריה: "זהו יום חג עבור בית שמש. ממשלת ישראל מגיעה דרך הפקידות הבכירה ביותר שלה לראות וללמוד את אתגרי העיר מקרוב. ללמוד את שאלת הפיתוח הכלכלי, את שאלת הנדל"ן, את שאלת החינוך, את היות העיר קולטת עלייה. אנחנו רוצים שהעיר בית שמש תמשיך להיות עיר מעורבת וכדי שנמשיך להיות עיר מעורבת מחויבות הממשלה דרך החלטת ממשלה ייעודית צריכה להיות בהקדם. אני מבקשת מכולכם, בואו יחד נכה ברגולציה ובבירוקרטיה. אף משרד לבד לא יכול לקחת את בית שמש על הגב שלו".

נושאים: ממשלת ישראל, משרד האוצר, יאיר פינס, עליזה בלוך, החלטת ממשלה
מנכ"ל רוה"מ עם ראש העיר בביקור המנכ"לים
מנכ"ל רוה"מ עם ראש העיר בביקור המנכ"לים
מנכ"ל רוה"מ עם ראש העיר בביקור המנכ"לים
מנכ"ל רוה"מ עם ראש העיר בביקור המנכ"לים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: