בלעדי: מינס כהן מסיימת תפקידה כמנכ"לית העירייה

הודעה דרמטית הבוקר בעיריית בית שמש, המנכ"לית מסיימת תפקידה, מינס החליפה את מתי חותה. שני מנכלים בשנה ורבע, הספק לא רע בכלל של בלוך.

מירה מינס כהן
מירה מינס כהן

הודעה דרמטית צפויה הבוקר להישמע בין כתלי עיריית בית שמש, לא פחות ולא יותר, הדמות הניהולית עליה התבססה עליזה בלוך בתפקידה כראש עיר עוזבת את העירייה. מירה מינס כהן, מנכ"לית העירייה הודיעה לעליזה בלוך על רצונה לסיים את תפקידה כבר ביום שישי האחרון, בלוך נענתה לבקשתה. ההודעה דרמטית, מכיוון שלא היה שום רמז גלוי על הרצון הזה לסיים את מילוי התפקיד.

הנימוקים של מינס-כהן הם אישיים משפחתיים שתמציתם רצון להיות בחברת חוג המשפחה הקרוב. העבודה בעיריית בית שמש דורשת שעות ובמיוחד הצורך לעמוד בקצב של בלוך להתחיל את יום העבודה מוקדם בבוקר ולסיימו לעת ערב לעיתים בתוך הלילה התישו או שכנראה נמאסו על מי שהייתה התקווה בכירת שדרת שורת המינהל הבכיר בעירייה.

מינס עזבה חדרים ממוזגים, שקט, ועבודה יחסית רגועה ושלווה בתפקידה הקודם לטובת קבלת התפקיד. כאשר נכנסה גילתה את המציאות התובענית של התפקיד בעירייה מקולקלת שטופת בעיות.

הודעתה נפלה כרעם ביום בהיר על בכירי העירייה אשר לא ידעו כהוא זה על כוונתה של מינס כהן לסיים את תפקידה. משיחות עם גורמים בתוך העירייה עולה כי מינס כהן שידרה עסקים כרגיל ואף קבעה סדרי עבודה מתוכננים לשבוע הקרוב.

מירה מינס כהן מתכוונת בשעות הבוקר של היום להודיע לצוות המנהלי הבכיר המתכנס בכל יום ראשון, ולאחר מכן לצוות לשכתה המונה כ-6 עובדות מסורות. רק אז תצא הודעה לתקשורת מסודרת מנוסחת ומוסכמת מלשכת דוברת העירייה.

במהלך היום ואו אולי במקביל תצא הודעה מנוסחת מסבירה מבהירה את סיום תפקידה כמנכלית העירייה.

בלוך מאבדת את הצלע המרכזית בצוות הניהול הבכיר שלה עליה התבססה בעבודתה השוטפת, עכשיו תידרש לחפש מחליף/פה אם כי יש כבר שמועות על מועמד מסויים. נציין כי בלוך החליפה כבר מנכ"ל אחד, את מתי חותה, איתו הגיעה להסכמה לפרוש, ועכשיו היא מאבדת את המחליף שלו, שנה ורבע שני מנכלים, הספק בכלל לא רע לדמות שנחשבה מנהלת מדופלמת. מינס כהן הייתה הדמות הדומיננטית בארגון תקציב עיריית בית שמש לשנת 2020, על ארגונו וחיבורו הודתה במליאה האחרונה שהתקיימה בסוף ינואר.

נושאים: עיריית בית שמש, עליזה בלוך, מירה מינס כהן
מירה מינס כהן
מירה מינס כהן
מירה מינס כהן
מירה מינס כהן
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: