דחתה את גנץ, תקוה חדשה וסירבה בנימוס גם לאיזנקוט

בלוך מתעקשת על תכניותיה להשלים תקוותיה בבית שמש לעוד קדנציה, אחרי שדחתה את גנץ ותקוה חדשה דוחה בנימוס גם מקים המחנה הממלכתי גדי איזנקוט

5 / 5 ☆ מדרגים: 1
מעדיפה את בית שמש
מעדיפה את בית שמש

כמה אנשים אתם מכירים שהיו מסרבים למקום בטוח ברשימה פוליטית לכנסת? בטרנאס המקומי, זה אפילו נראה הזוי שבעתיים. למה? מבית שמש היו כאלה שנפשם חפצה להיות בכנסת מטעם מפלגות האם שלהם ולא ממש זכו או הצליחו. שלום פדידה בעבודה, דניאל וקנין בליכוד. היו שניסו להתמודד ואף יצאו לפריימריס ולא הצליחו. ויש כאלה שהתמזל מזלם והצליחו להתברג במקום כלשהו באחת הרשימות לכנסת. הרב דוב ליפמן פעיל ציבור שובץ ברשימת יש עתיד ואף זכה להיות בכנסת. בכנסת הבאה כבר נפלט מהרשימה. אחריו כיהנו במקביל שלוש דמויות, שתי נשים קטי שיטרית בליכוד ועומר ינקילביץ בכחול לבן. הראשונה אחרי שזכתה בפריימריס במפלגתה במסגרת מחוז ירושלים. השנייה מתוך קשרים והיכרות עם ראש כחול לבן בני גנץ. למערכת הבחירות שבאה אחרי קדנציה קצרה כבר ינקילביץ ויתרה על הזכות להיות חכית.
הבא ברשימת החכים שמונה בידי מועצת גדולי התורה ע"פ המלצת ראש המפלגה היה ראש העיר המפסיד במערכת בחירות המקומית בשנת 2018. אבוטבול שובץ במקום ה-9 ברשימת ש"ס ומאז דרך כוכבו.
במערכת הבחירות העכשווית דרך כוכבה של עליזה בלוך, יחסי ציבור כולל אהדה נובעת מניצחונה על חרדי בעיר מתמודדת עם הדרת נשים הפכו אותה לדמות מחוזרת. כחול לבן? הציונות הדתית? הבית היהודי? יש עתיד? תקווה חדשה? כל אלה חיזרו וביקשו לצרפה לרשימותיהם במקום די בטוח. לכולם השיבה בנימוס אבל בהחלטיות, מבקשת להשלים מלאכה שהחלה בה לפי רעיון 'עיר של כולם'. איך זה מסתדר אידיאולוגית עם הרשימה הנ"ל? לא ברור ואולי זו הסיבה שבלוך דחתה.
השבוע הצטרף עוד מחזר, גדי אייזנקוט שמו. היכן הכירו ומתי נפגשו השניים? כנראה עוד לפני היותה ראש העיר בבית שמש, אבל השמועה כנראה עשתה ל כנפיים על הצלחתה של בלוך בבית שמש וזו גירתה את מחשבתו של אייזנקוט לפנות לבלוך.
ו... בלוך מסרבת גם לאייזנקוט!!! למרות המחנה הממלכתי, משהו שאינו ימין ואינו שמאל, משהו שאינו כחול לבן אבל גם לא תקוה חדשה, והיא דוחה בעדינות.
יש והיו קופצים על המציאה, מקום בטוח ברשימה, בחלק העליון, אולי גם סיכוי לשרה או לסגנית שר, והיא, בלוך מתעקשת להשלים את העבודה שהחלה בה להמשיך לבנות עיר לכולם. האם אתם הייתם דוחים הזדמנות כזו? האם הייתם מוותרים על כיסא בכנסת לטובת התמודדות על משרת ראש עיר המחייבת השקעה של מאמץ עילאי? ובכן בלוך מוותרת, אליבא דבלוך רצון להשלים את המלאכה. ימים יגידו אם החלטתה נבונה ואולי בכלל תמימה לגמרי.

נושאים: בית שמש, עליזה בלוך, בחירות כנסת 25
מעדיפה את בית שמש
מעדיפה את בית שמש
מעדיפה את בית שמש
מעדיפה את בית שמש
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:51 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
דחתה את גנץ, תקוה חדשה וסירבה בנימוס גם לאיזנקוט
עמי
(5 / 5)

נכתבה ביום רביעי, 24 באוגוסט 2022, 01:58

רק בלוך יכולה לקבל הצעות מהימין ומהשמאל כי רק היא אומרת לכל אחד מה שהוא חושב