מדינת ישראל עוברת אתגר, והדבר משליך גם עלינו

תפסנו את ח"כ קטי שיטרית (ליכוד) בין יציאה וכניסה לוועדות בכנסת בימים אלה וביקשנו ממנה להעביר מסר לציבור תושבי העיר. הנה דבריה.

ח"כ קטי שיטרית
ח"כ קטי שיטרית

תושבי בית שמש היקרים,

בימים אלה עוברת מדינת ישראל אתגר קשה מנשוא, והדבר משליך גם עלינו.
לו היו שואלים אתכם לפני חודשיים כיצד תחגגו את ליל הסדר, ודאי שלא הייתם חושבים על הרכב מצומצם כל כך של בני הבית בלבד.
אנשי בית שמש ידועים בחום, בלבביות ובהכנסת אורחים. כעת נצטרך לשמור על איפוק ולהפגין חיבה מרחוק כדי לשמור על בריאות המשפחה והחברים ולהציל נפשות.

בית שמש ידעה תקופות סוערות יותר וסוערות פחות, אבל תמיד הצלחנו להתגבר על המכשולים. ועתה עומד לפנינו מכשול הקורונה. הנגיף יכול לשבש לנו את השגרה, אך לעולם לא יוכל לפגוע ברוח הישראלית ובלב האוהב של תושבי בית שמש.

צעירים עושים קניות למבוגרים שנמצאים בבידוד; אזרחים שרים במרפסות ומחזקים את צוותי הרפואה; אמנים ומתנדבים מרוממים את רוחם של ילדים עם מוגבלויות דרך הרשת; אלפי מנות לחג חולקו למי שידם אינה משגת והרשימה עוד ארוכה.

לי באופן אישי עמדה הזכות לסייע לעשרות משפחות להשיב את הבנים והבנות שלהן לאחר שמדינות רבות בעולם סגרו את גבולותיהן. למרות שהזמן דחק, הצלחנו להחזיר ארצה אלפי ישראלים מכל קצוות תבל כדי שכולם יוכלו להסב אל שולחן הסדר עם המשפחה.

גם אם קשה, הוכחנו שזו שעתה היפה של החברה הישראלית. הוכחנו שאין תחליף לערבות הדדית. הוכחנו שאותה רוח שגיבשה אותנו כעם כשנגאלנו ממצרים - שורה עלינו גם היום.

ולסיום אבקש לברך שכשם שנעשה נס גדול לאבותינו, כך יחולל בורא עולם נס גדול עבורנו ויוציא אותנו ממגיפת הקורנה ולחירות אמיתית.
שמרו על עצמכם, הקפידו על ההנחיות, ותראו שכאשר אנחנו מאוחדים אף אחד לא יכול לנצח אותנו, גם לא הקורונה!

חג שמח!

נושאים: כנסת, קטי שיטרית, ליכוד, בית שמש
ח"כ קטי שיטרית
ח"כ קטי שיטרית
ח"כ קטי שיטרית
ח"כ קטי שיטרית
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: