עוד תפקיד בעיריית בית שמש נתפס בידי אישה

מנהלת יחידת האכיפה העירונית היא אמא לשלושה ומשפטנית. איך תסתדר בלו"ז עמוס במיוחד? והאם לחיכוך הצפוי באכיפה מול ציבור חרדי מפר שלווה, לא רצוי מנהל דווקא? ימים יגידו.

ישיבת הכרזה
ישיבת הכרזה

הבוקר התבשרנו על מינוי לראש יחידת האכיפה העירונית בבית שמש, הגב' אורית ממן. הבוקר התקיים אירוע לציון הקמת יחידת האכיפה העירונית בנוכחות ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, מפקד תחנת משטרת בית שמש, מנכ"ל העירייה, מנהל אגף חירום וביטחון, בכירי תחנת המשטרה המקומית ועובדי אגף הביטחון. היחידה, אותה מנהלת אורית ממן, תחל בפעילותה השבוע. על פי פקודת העיריות (נוסח חדש) מסמכויותיה של עירייה לעשות כל מעשה הדרוש לשם שמירה על תחומה, על הביטחון בו ועל בריאות הציבור. בין סמכויותיה לקיים סדר, שלטון תקין ובטחון, לקבוע סדרים, להטיל איסורים והגבלות, לאחוז באמצעים ולחייב תושבים, בעלים ומחזיקים שהם יאחזו באמצעים - כדי להבטיח את בריאות הציבור, את הסדר ואת הביטחון.

בנהלי העירייה נקבע כי ייעודו של מערך האכיפה העירוני הינו ליצור סביבת חיים מוגנת ואיכותית המעניקה רמה גבוהה של ביטחון אישי וקהילתי במרחב העירוני. מערך האכיפה העירוני מהווה גורם נוסף אשר יסייע בהרתעה, מניעה ואכיפה בתחומי: עבירות איכות חיים, אלימות והתנהגות הפוגעת באורחות החיים בעיר.

מאז בחירת בלוך לתפקידה גדל אחוז המשרות והתפקידים שאליהם חוברו נשים. ראו ערך אגף רווחה, דוברת, מנכ"לית, יועצת אישית, מזכירות, מנהלת משאבי אנוש, מנהלת היכל תרבות, ראש מינהל חינוך, מנהלת פרויקטים, מהנדסת עיר ועוד רבות אחרות.

כאמור את היחידה תנהל הגב' אורית ממן. בהודעת הדוברות דאגו לציין כי הגב' ממן היא אמא לשלושה ילדים, בוגרת תואר ראשון במשפטים, עבדה במשך 10 השנים האחרונות במחלקת הפיקוח העירוני בבית שמש. בהחלט רזומה מכובד ונאה לבעלת תפקיד שאינו מחייב השכלה אקדמית. (מכרז כפר יונה) ובכל זאת בעירייה שלנו ביקשו קיבלו ובעיקר מצאו...

עם זאת, המשרה או התפקיד מחייב יכולת עבודה בשעות לא שגרתיות, כולל סופי שבוע, ערבי חג וחג. כיצד זה יסתדר בלו"ז של גב' ממן? שאלה לעתיד לבוא. אלו שיתמכו יש על מה לסמוך, בודאי שאפשר,

וגם, ומכיוון שבית שמש ידועה בבעיותיה השונות שעיקרן התחככות בציבור החרדי, שלא לומר הקיצוני, בל נשכלח לעולם שאחוז התושבים ב החרדים רק גדל כיצד תצליח אישה למלא תפקיד רגיש באכיפה. האם אין זה התגרות באוכלוסייה שתעדיף לעמוד מול גבר.

בהצלחה.

נושאים: בית שמש, יחידת האכיפה, אורית ממן.
ישיבת הכרזה
ישיבת הכרזה
ישיבת הכרזה
ישיבת הכרזה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: