לפתרון מצוקת התחבורה בבית שמש מציעה בלוך לחרדים ליטול לאחריותם את תיק התחבורה.

בלוך מתערבת בהרכבת הממשלה. טעמי חרדה ודאגה משלטון ליכוד

בלוך עם שרה אוהדת ביטון
בלוך עם שרה אוהדת ביטון

הכתבת המדינית של העיתון מעריב חושפת בטויטר פנייה של ראש העיר בית שמש ד"ר עליזה בלוך אל ראשי המפלגות החרדיות לדרוש את תיק התחבורה לידיהן.

בלוך מתחילה להפנים את מצוקתה העתידית, בשנתה האחרונה לכהונתה הראשונה בה תנוטרל לגמרי בידי סיעת הליכוד מכל קשר עם הממשלה הבאה ובעיקר עם מחזיקי התפקידים מטעם הליכוד. מנסה לבנות עתידה וקשריה הפוליטיים בעולם החרדי.

היום, בעידן החדש, לא מדברים עם עיתונאים, במקום זאת מצייצים. אז גם בלוך צייצה ואולי מישהו מטעמה.

"תושבי העיר בית שמש סובלים קשות מפריסת קווים והיצע קווים שלא תואם את תמונת התפתחות העיר!. צריך לשים לזה סוף!

העיתונאי והתחקירן יוסי ריינר מאתר בחדרי חרדים חושף שראש העיר פנתה לראשי המפלגות החרדיות בבקשה שידרשו את תיק התחבורה במו"מ הקואליציוני. ומצטט אותה בציוץ מטעמו: "הניסיון מלמד שכדי לקדם נושאים במשרד התחבורה צריך שר המייצג ציבור הנשען על התחבורה הציבורית. אין לי ספק ששר חרדי המבין את צורכי הפרט והכלל יצליח במשרד" כתבה להם בלוך.

ציוץ שחושף נבכי ונסתרות הסתבכותה הפוליטית עם הגורמים המקומיים. אפשר לחוש את טעמי החרדה והדאגה המלווים אותה היום בעת הרכבת הממשלה החדשה שתישען על שרים רבים מטעם הליכוד, רבים מדי לטעמה. ולכן היא מנסה לבחוש בקדרה הזו ולהציע לחרדים לדרוש את תיק התחבורה.

האם מישהו מהחרדים יקפוץ על הרעיון שמציעה גב' בלוך? כנראה שזו דאגתם האחרונה מה וכיצד תיפתר בעיית התחבורה בבית שמש, בעיה מקומית, מול הרצון להיטיב עם בוחריהם בשלל נושאים חשובים כמו הקריסה תחת הנטל ויוקר המחיה (האוצר לדרעי), מחסור בדיור (תיק השיכון לגולדקנופף) והשאיפה למינוי רבנים וביטול רפורמת הכשרות (שר הדתות) .

אגב העיתונות המקומית אחרונה לדעת. פניתי לדובר העירייה לקבל את פנייתה הנרגשת לסיעות החרדיות ועד העלאת הידיעה לא זכיתי לכל מענה.

נושאים: תחבורה, בית שמש, ממשלת נתניהו, הליכוד, עליזה בלוך
בלוך עם שרה אוהדת ביטון
בלוך עם שרה אוהדת ביטון
בלוך עם שרה אוהדת ביטון
בלוך עם שרה אוהדת ביטון
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: