עיריית בית שמש מפיקה אירוע המוני- בלי הממונה על האירועים

במקום לנצל כישוריו, יכולתו והידע הרב שצבר בארגון אירועים, ויתרו באגף האירועים החדש המתחדש באגף ההנדסה על כישוריו של המשנה לראש העיר משה שיטרית. ואם מדובר באירוע עירוני, היכן ייצוג לרשת המתנסים, למעצה הדתית? מזרזין אבל לא מבלגנין...

שיטרית עם גרינברג בעצמאות
שיטרית עם גרינברג בעצמאות

אירוע הדלקת המדורה הגדולה במזרח התיכון, הוא אירוע המונים. כבר למדנו ממכתב משרד התחבורה כי עיריית בית שמש לא נערכה נכון לקראת קיום האירוע. מישהו רצה לקיים אירוע, סגן ראש העיר שמעון גולדברג הוא הנפש החיה במישור העירוני מאחורי קיום האירוע בתמיכת השר מאיר פרוש השר למורשת , זאת למדנו ממכתב משרד התחבורה המופנה לשר פרוש ולא לעיריית בית שמש. אנחנו למדים מארגון או ההערכות להפקת האירוע כי בעיריית בית שמש קם 'גולם' חדש אגף אירועים באגף ההנדסה. אז כמו שבלשכת ראש העיר היוצאת, באגף חינוך, באגף הרווחה , במורשת ישראל, מורשת המזרח, מעמד האישה ואפילו ברכש, (סליחה אם שכחנו איזה אגף) הופקו אירועים באופן עצמוני עתה מצטרף עוד אגף- אגף ההנדסה. זה אירוע אחד, ויבואו אחריו.

וכשמקיימים אירוע ברשות מקומית מי לדעתכם צרך לשבת ליד השולחן אם לא מסביבו? הממונה על האירועים.

הממונה על האירועים בעיר הוא המשנה לראש העיר משה שיטרית. צפוי היה כי איש בעל הניסיון/הידע/ ההבנה בארגון אירועים יעמוד לרשות העירייה ב"ארגון האירוע הגדול שידעה בית שמש". ולא!!! למשה שיטרית אין יד ורגל בכל האירוע. לא נועצו בו, לא שאלו את פיו, האם זה רק בשל היותו 'נטע זר' (ליכוד) בסביבת מארגני המדורה (חרדים)?

ולא רק משה שיטרית נעדר מהארגון, גם רשת המתנסים נעדרת 'ייצוג' נוכח בארגון האירוע. אם מדובר באירוע עירוני לכל דבר ועניין, למה נציג מרשת המתנסים לא יושב בארגון האירוע.

אגב מאירוע אחר למדנו על שותפות של אגף מורשת עם המועצה הדתית. אין במועצה הדתית גורם שיודע להרים אירועים בסדר גודל כזה, לפחות המימון, אפשר היה לגייס חלק מההוצאה הכספית שאנחנו לא יודעים תקורתה הכוללת גם מהמשרד לשירותי דת.

אגב, ולזה צריך להקדיש כמה שורות בהמשך, מנין בא התקציב הגדול לארגון והפקת האירוע? שאלה את זה חברת מועצת העיר תמי זוסמן ועד היום איש לאהניח לפניה או לפני הציבור כל מסמך נתונים.

כשל ארגוני מערכתי של עירייה הטוענת לשותפות ובכלל אי שקיפות מלאה.

נושאים: בית שמש, אירועים, משה שיטרית, הדלקת המדורה, שמעון גולדברג, מועצה דתית, רשת המתנסים
שיטרית עם גרינברג בעצמאות
שיטרית עם גרינברג בעצמאות
שיטרית עם גרינברג בעצמאות
שיטרית עם גרינברג בעצמאות
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: