עזרת אחים גייסה עד כה 328 אלף דולר לפעילות בימי המלחמה

היעד הוא להגיע לסכום כפול, (3 מיליון ש"ח) למטרת עידוד, חיזוק העורף והחזית גם יחדיו. בין שאר הפעילות רכישת ציוד לציוד אמבולנסים בדרום למתן עזרה רפואית חלילה לנפגעי המלחמה.

אוהלים ללינת שטח, מכונית עמוסה ישראל רוזנבלום
אוהלים ללינת שטח, מכונית עמוסה ישראל רוזנבלום

מרכז העזרה של ארגון עזרת אחים התגייס כולו לטובת המצב, נערים ונערות, משפחות שלמות התייצבו כדי לסייע במלאכה החשובה שנטלו על כתפיהם הרב אברהם קאפ ויד ימינו ישראל רוזנבלום.

הארגון החליט לאמץ קו תמיכה וסיוע שונה מהרגיל אצלו. הפעילות במלחמה לא מונעת כמובן את הפעילות השגרתית המוכרת בעזרת אחים, המשך הסעת נוסעים לבתי חולים כסדרה, גם בימים בהם האלימות מסביב רוחשת ממשיכים נהגי ההיסעים לאסוף נוסעים מתחנות קבועות בעיר לעבר בתי החולים בירושלים. עזרת אחים לא הפסיקה לרגע את חלוקת המזון למשפחות המחוסרות ומעבר לכך משפחות מתארחות בבית שמש. הזמנות דרך הטלפון מכובדות ומספר המנות שעזרת אחים מחלקת כבר חצה מספרים שאינם מוכרים בשגרה.

שליחי עזרת אחים מחלקים חבילות למשפחות מתארחות, במערך ההיערכות, התקבצו צעירים וצעירות מכל רחבי העיר לארגן קרטונים עמוסים בכל טוב, מקרקרים ועד מוצרי הגיינה. משתיה ועד חטיפים, ממגבות נייר (טישו) כולל טיטולים, לעמוד להביט ולהשתאות על הפעילות מלאת המרץ ובעיקר האהבה והמסירות שמביעים.

לחזית יצאו חבילות אישיות וגם בציוד נדרש לטובת צרכי החיילים. רבים מהמתגייסים מצאו עצמם ישנים תחת כיפת השמיים. ישראל רוזנבלום הלך ורכש אוהלים אשר שוגרו מיד ליחידות. חסרו מזרנים, כנ"ל. הסיפורים מרגשים, לראות מכוניתו הפרטית של ישראל עמוסה בציוד נצרך, לראות ופשוט להשתאות. הכול מאהבה גדולה, מרצון לחזק ולהקל על הנפשות בסדר היום של החיילים בשטח.

ציינו כאן את רוזנבלום, דוגמא לרוח הצעירה המנשבת בעם, אדם יחיד ומיוחד, צעיר בן 21 בסה, כ ועושה כמו בעל ניסיון חיים רב שנים. בנחת, בעין טובה, ברכות, ברגש ובאהבה גדולה עושה ויעשה עוד.

בעזרת אחים פתחו קו גיוס תרומות מהציבור עד כה גייסו יותר ממיליון ש"ל, הנה המספר נכון לעכשיו, 328 אלף דולר!!! היעד הוא להגיע לכפול מזה כדי להספיק לצייד את החוסרים בחזית ובעורף יחדיו.

בעזרת אחים מגייסים כסף גם למטרת רכישת ציוד מתאים להגן על חיי המתנדבים/ נהגיהם המגיעים לחזית, להכין אמבולנסים להעניק שירותים רפואיים, היעד הוא שלושה מיליון ש"ח, גם לצייד אמבולנסים המצויים בדרום בציוד לסייע בידי פצועי המלחמה (שלא יהיו אמן). סכומי התרומה נעים בים 50 דולר לבין 2500 דולר. איש כפי אשר ידבנו ליבו. הרבה תרומות מהארץ, הרבה גם מחו"ל. מאמץ בלתי נגמר בקרב הקהילות היהודיות התומכות והמסייעות בעיתות שלום, עתה מתגייסות כפל כפליים בימי מלחמה. אגב לכל אחד נשלחת חשבונית לזיכוי מס.

אברהם קאפ, איש החסד והחיזוק, בימים אלה עסוק כל כולו באתגר מבלי להתכונן מראש. נכון, יש בבית עזרת אחים ציוד וחומרים רפואיים לא מעטים, אבל הוא נערך גם לימי חירום שלא יבואו עלינו יותר קשים.

יש קריאה לכל בית בישראל להרים יד בתמיכה וחיזוק המשך הפעילות. תהיו כמו ישראל הצעיר, וכבר הספיק להוכיח יכולות לעשות למען הציבור. ירבו כמותו. ירבו כמו אברהם קאפ שבעת הזו התגייס כל כולו לטובת המשימה החשובה למען החייל ובני משפחתו ולמען העורף. חזקו ואמצו.

נושאים: עזרת אחים, בית שמש, אברהם קאפ, ישראל רוזנבלום
אוהלים ללינת שטח, מכונית עמוסה ישראל רוזנבלום
אוהלים ללינת שטח, מכונית עמוסה ישראל רוזנבלום
אוהלים ללינת שטח, מכונית עמוסה ישראל רוזנבלום
אוהלים ללינת שטח, מכונית עמוסה ישראל רוזנבלום
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: