העירייה ביטלה את שירות המדחנים בעיר מבלי להסביר

מערך הסברה הוא צורך מחויב המציאות בכל שינוי, בודאי בביטול שירות שבמקומו קיימת אפשרות אחרת. וגם מישהו יכול להסביר למה בוטל שירות המדחנים בעיר בה רבים משתמשים בטלפונים לא חכמים

עמדת טעינה
עמדת טעינה

מַדְחָן הוא מתקן המוצב בקרבת מקום חניה לכלי רכב ומשמש לגביית תשלום עבור חניה בזמן קצוב. בבית שמש החליטו לוותר על השירות הזה, שהיה פשוט, נוח. אולי מיושן בעידן בו האפליקציות עובדות וצריך רק פלאפון נייד כדי לשלם עבור חניה.

"על מנת לייעל את שירותי תשלומי החנייה ולהקל על אופן התשלום, יוסרו השבוע כלל המדחנים לתשלום על חנייה ובמקומם ניתן לשלם באחת מהדרכים הבאות., זו ההודעה שיצאה מבית העירייה לציבור. היכן? לא כהודעת דוברות במסגרות המוכרות, הסתפקו בפרסומה באתר העירייה בלבד.

בעיריית בית שמש רצו להתקדם? לשפר יעילות? איך אפשר לדעת, אם לא הונח שום הסבר, אפילו דוח על 'תקופת' ההתנסות שהתארכה שנים ארוכות לפני שהגיעו לכאן אפליקציות השימוש בפנגו, לא הונח. מה היה היקף השימוש במדחנים בעיר? היה בכלל שימוש? אין ספק, דוח כלשהו היה חייב לצאת מאגף הגזברות שמנהלת את מערך הכספים. ואם לא הגזברות, מטעם גורם כלשהו בעירייה. לא מפתיע, מעניין שאין גם דרישה כזו מצד נציגי הציבור שלנו.

השימוש במדחנים בבית שמש אולי מיושן לערים אחרות, לעיר בה רבים משתמשים בטלפונים מיושנים (לא חכמים) נחסכת שיטת התשלום במטבעות. מישהו חשב על כך?

בית שמש כנראה מכוונת להתנהלות כעיר חכמה, אם כן מה הבעיה להסביר זאת? אגב יש ערים שהחליטו להותיר את המדחנים במקביל לפחות במקומות מרכזיים (חדרה למשל).

אם ההחלטה היא כלכלית, גזברות העירייה הייתה צריכה להניח דוח הסבר מדוע יש צורך לבטל את המדחנים, כמובן עם פרסום מלא לציבור. אם ההחלטה היא רצון לשפר חזות העיר (הסרת המדחן- עוד מתקן שירות מהמדרכות) גם זו יכולה להיות סיבה טובה, רק תסבירו אותה לציבור.

כנראה שמעיריית בית שמש אין לצפות בעידן הזה להסברים, נימוקים, מדוע מחליטים לעשות כך או אחרת. בינתיים מי שמבקש להחנות רכבו בעיר שישתמש באפליקציות. ההורדה חינם, השימוש מכניס רווחים נאים לבעלי האפליקציות וגם לעירייה.

תושבים אשר אינם מחזיקים כרטיס אשראי או טלפון חכם יכולים לשלם באמצעות מכשיר איזיפארק.

נושאים: מדחנים, בית שמש, חניה, עמדות תשלום
עמדת טעינה
עמדת טעינה
עמדת טעינה
עמדת טעינה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: