100% בגרות לתלמידות נוגה במחזור תש"פ

וההישג אדיר כשמנתחים את הפירוט: 40 תלמידות 5 יח"ל אנגלית, 17 תל' נבחנו ב-5 יח"ל מתימטיקה, 11 בנות נבחנו 5 יח"ל בפיזיקה ו-16 תלמידות נבחנו 5 יח"ל בביולוגיה.

תלמידות בנוגה
תלמידות בנוגה

יש הישגים ויש הישגים שעליהם מוסיפים WOW, זה ההישג של אולפנת נוגה ברמת בית שמש.

על פי נתונים שמפרסם בימים אלה משרד החינוך, מתברר כי מחזור תש"ף באולפנת אמית נגה בית שמש סיים עם 100% זכאות לבחינות הבגרות!!!

ושימו לב לפירוט שהוא לא פחות מהכותרת. יש 66 תלמידות בשכבה, מדובר בבי"ס שאינו ממיין את תלמידותיו. 17 תלמידות למדו ונבחנו ב-5 יח"ד לימוד מתימטיקה, 23 תלמידות 4 יח"ל, היתר 3 יח"ל. 5 יח"ל אנגלית 40 תלמידות, 4 יח"ל 18 תלמידות. 11 תלמידות נבחנו 5 יח"ל פיזיקה, 16 תלמידות 5 יח"ד בביולוגיה. אלו הנתונים ועל זה צריך פשוט להוריד שאפו משום שמדובר גם במבחנים שנעשו בימי הקורונה המשתולל. זוכרים, מרץ עד יולי 20 הייתה קורונה וגם אחר כך...

מדובר בהישג משמעותי לאולפנה שאינה ממיינת ומקבלת מגוון רחב של תלמידות. שנת תש"ף היתה מאתגרת עוד יותר בעטיה של מגיפת הקורונה, כך שההישג מרשים במיוחד.

מרים קורן ואיריס אליהו, מנהלות האולפנה: "האתגר של למידה מרחוק היה חדש ולא קל. לא היה פשוט לצלוח את הלמידה לקראת מבחני הבגרות בתנאים המגבילים שהיו וב''ה ובעזרת הצוות החינוכי. הצלחנו להביא את הבנות לקו הגמר בהצלחה כזו".

"אנו גאים בצוות שלנו, מז'-יב', שמלווה את התלמידות לאורך כל המסע אצלנו באולפנה, 'תופר חליפות' לימודיות מיוחדות לפי הצרכים האישיים, ומלווה כל בת עד להגעה לקו הסיום. כל הכבוד לכל הצוות והתלמידות, ולתפארת מדינת ישראל!".

נושאים: אולפנת נוגה, בית שמש, מבחני בגרות, קורונה
תלמידות בנוגה
תלמידות בנוגה
תלמידות בנוגה
תלמידות בנוגה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: