תעודת  הערכה למחלקת הנוער העירונית

התעודה הוענקה למנהל המחלקה במעמד מנכ"ל משרד החינוך ובנוכחות רכזי ומנהלי נוער מירושלים והסביבה. כבוד.

עם שמואל אבוהב, גמליאל וטפירו
עם שמואל אבוהב, גמליאל וטפירו

יוסי גמליאל מנהל מחלקת נוער בעיריית בית שמש זכה השבוע באות הוקרה על עבודתו המסורה תעודת ההוקרה נמסרה לו במעמד מנכ"ל משרד החינוך מר שמואל אבוהב. בכנס מנהלי ורכזי נוער ארצי שהתקיים בבנייני האומה בירושלים.

התעודה ניתנת למנהל מחלקת הנוער ברשות ולכל עובדי הנוער ברשות על עשייתם המבורכת בהפעלת מערך החינוך הבלתי פורמלי לבני נוער במהלך שנת העבודה תשע"ז. הצוות זכה להוקרה גם על הפעלת תכנית 'קיץ אחר- עיר הילדים והנוער'. על התעודה חתומים מנהלת מנהל חברה ונוער במשרד החינוך הגב' טליה נאמן.

גמליאל מקדיש זמן לפיתוח יזמות בקרב הנוער, ופעילות בלתי שגרתית בקרב חברי המועצה. הקדשה הלוקחת ממנו שעות רבות מעבר לשעות העבודה השגרתיות. רק במוצ"ש האחרון נסע לבקר את הפצועים מהתאונה הקשה בבתי החולים.

בין יתר משימותיו הוא מפנה מאמץ לא קל לעבר המתנדבים הצעירים הראשונים יוזמה מבורכת של אגף חירום ובטחון ומחלקת נוער בעיר בהובלת מועצת התלמידים והנוער. במסגרת הזו הוכשרו כ30 בני נוער בקורס סע"ר (סיוע עצמי ראשוני) לשעת חירום.

כאמור קיבלה המחלקה את תעודת ההוקרה על פעילות הקיץ. לאירועי הקיץ שע"י מחלקת נוער נהנו תושבי העיר באירוע תחת הכותרת "סובלנות" אשר התחיל במרכז המסחרי בשיתוף עם מתנ"ס זינמן כאשר סיירת הנוער עמלו וטרחו בהפקת ערב זה .

ועוד פעילות שזכתה להצלחה, פנייה מיוחדת של יוסי גמליאל למועצת הנוער מגורמים שונים, יצאו לדרך כמה עבודות לנוער לקראת חופשת הקיץ, פעילות שנתנה עוד תוכן בקיץ האחרון.

פעילות חשובה היתה בשיתוף הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, מועצת הנוער יצאה בקמפיין הסברתי משולב שמטרתו: להילחם ממש על החיים, ולדאוג לבטיחות של כולנו בדרכים. נציגי המועצה התייצבו בשולי דרכים בעיר ובמבואותיה חעשות הסברה מצילה.

ואלו רק חלק מהפעולות היפות והחיוביות שקיימה מחלקת הנוער. הכל בחיוך ובהרבה נועם.

בהחלט ראויים הצוות והנערים העמלים לכל הברכות והתודות.

נושאים: משרד החינוך, עיריית בית שמש, מחלקת הנוער
עם שמואל אבוהב, גמליאל וטפירו
עם שמואל אבוהב, גמליאל וטפירו
עם שמואל אבוהב, גמליאל וטפירו
עם שמואל אבוהב, גמליאל וטפירו
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: