לא עוצרת: 13 מכרזים לאיוש משרות כוח אדם מאז ה-1 בינואר

עיריית בית שמש ממשיכה לגייס כוח אדם ללא הפסקה. ולא התפקידים מעניינים (הפעם), השאלה היא מניין יבוא המימון למשרות כאשר הקופה חסרה, נזכיר לכם העירייה מבקשת אישור הלוואה למימון תקציב חסר.

עיריית בית שמש
עיריית בית שמש

עיריית בית שמש נוטלת הלוואה של 30 מיליון ₪ כדי להשלים מקורות הכנסה לתקציבה לשנת 2023. 30 מיליון אותם היא צריכה לפרוע במהלך החודשים הקרובים לאחר נטילת ההלוואה. מניין היא תחזיר ותכסה את ההלוואה? מה'קרן' החסרה?

עיריית בית שמש מתנהלת בחוסר אחריות כלכלית משוועת, בעודה בוכה מצד אחד על מחסור כספים למימון תקציבה (היא זקוקה לאישור משרד הפנים לקבלת ההלוואה למעלה) מפיצה מכרזים לא מעטים שיעלו לה הון עתק. עד היום, 8 לינואר 2023 פרסמה לא פחות מ-13 מכרזים, בממוצע מכרז וחצי ליום. תוספת כוח אדם של 1.5 עובדים ליום שיעלה לקופה הציבורית עוד כמה מאות אלפי שקלים בשנה.

לדוגמא רכז פרוייקט 'תכנית למרחק' לעולי אתיופיה בעיר, מחייבת אדם בעל השכלה אקדמית עם שכר של 37-39 בדירוג המח"ר. שכר של כ-6000 ₪ לחודש לא כולל תוספות לא מעטות, ברוטו יעמוד שכר של עובד כזה על 8000-9000 ₪. משהו כמו מאה אלף ₪ לשנה.

בסה"כ מבקשת העירייה לגייס לשורותיה מאז ה-1.1.2023 כ-13 משרות, חלקם בודאי נחוצות מאוד כמו רופא וטרינארי. ועוד היד נטויה.

כך יוצא שהעירייה מחד נוטלת הלוואה למימון תקציב חסר ומאידך היא ממשיכה בדרכה לגייס עובדים שיעלו עוד כסף. מי נותן על כך את דעתו?

ונזכיר עוד עובדה, תקציב העירייה טרם אושר במשרד הפנים, (הוא רק הוגש) ועוד בטרם נאפה הלחם כבר יש מי שאוכל אותו.

נושאים: עיריית בית שמש, משאבי אנוש, מכרזים, תקציב 2023
עיריית בית שמש
עיריית בית שמש
עיריית בית שמש
עיריית בית שמש
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: