מכרז חיצוני לאיוש משרת מנהל הקליטה והעליה

משרת מנהל מחלקת הקליטה והעלייה הפורש לגמלאות מתפנה, ואחרי מכרז פנימי שלא הניב מועמדים יצא המכרז למועמדי חוץ. כפיפות מנהל המחלקה לראש מינהל חינוך

דר בן עדי במרכז
דר בן עדי במרכז

השבוע ייסגר מכרז לאיוש משרת מנהל מחלקת הקליטה והעלייה בעיריית בית שמש. אחר שהמכרז הפנימי לא הניב מועמד הונפק מכרז חיצוני ובסוף השבוע תיסגר רשימת הגשת המועמדות.

בתפקיד אוחז ד"ר סמי בן עדי, המסיים תפקידו לאחר תקופת שירות ארוכה ומצטרף לפורשי הגימלאות בעירייה. אם לא יימצא מועמד אשר עמוד ברשימת הקריטריונים הארוכה ימשיך ד"ר בן עדי בתפקידו עוד מספר חודשים עד אשר יימצא המחליף המתאים.

בין שאר הדרישות על המועמד להפגין יכולת ליזום תכניות לפיתוח קהילתי ופעילויות קהילתיות המכוונות לשילוב העולים בקהילה הקולטת ברמת שכונות, אזוריים וברמה כלל עירונית, עם תושבים עולים, לקוחות, אנשי מקצוע מתחומים שונים, ארגונים, אנשי ציבור וסקטור פרטי לשיפור איכות החיים ולהעצמת משפחות ובודדים בקרב העולים. וגם הכנת תכניות קליטה בקהילה למשרד קליטה וועדות קליטה והיגוי, ביצוע תכניות, ליווי תכניות והכנת דוחות ביצוע.

בית שמש מתמודדת עם קליטת עליה, אמנם מועטה יחסית לשנים עברו, אבל יש עליה וצריך קליטה על פי ציפיותיה של ראש העיר אשר פגשה קהילות בארה"ב המעוניינות לעשות עליה. מנהל מדור קליטה יוכל בהחלט לתרום למאמץ.

אז מי המועמדים? נכון לעכשיו אין נתונים כמה הגישו מועמדות מבחוץ והאם בכלל יש מועמדים. ועוד משהו שכדאי לשים לב בתנאי המכרז, מנהל מחלקת קליטה כפוף לראש מינהל חינוך. האם זה אומר שעיקר בעיות בקליטת העלייה הן בחינוך? לא בטוח, היה מן הסביר להכפיף את מנהל הקליטה והעליה ישירות למנכ"ל העליה, היחידה בעלת הכנפיים הגדולות ביותר בעיריית בית שמש שגודלת ותופחת ללא גבולות ליחידה עם 10 עובדים!!!

נושאים: בית שמש, מחלקת קליטה, מכרזים, דר בן עדי
דר בן עדי במרכז
דר בן עדי במרכז
דר בן עדי במרכז
דר בן עדי במרכז
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: