רשת אמית הפסידה במכרז לבחירת גורם הניהול

הזוכה היא רשת עתיד, רשת צעירה עם 45 מוסדות חינוך בלבד בכל רחבי הארץ.

אמית שחר מתוך דף הפייסבוק
אמית שחר מתוך דף הפייסבוק

במהלך ימי הקורונה הסוערים הוציאה עיריית בית שמש שלושה מכרזים, לבחירת גורם מנהל לששה בתי ספר בעיר. מדובר במכרז נפרד לכל שני בתי ספר, אולפנת גילה ונוגה, בתיה"ס של אמית, שחר ודביר, ובתי הספר של ברנקו וייס, השש שנתי והתיכון האתגרי.

השבוע הוכרזו הזוכים.

משום מה עיריית בית שמש לא הוציאה תוצאות למכרז החשוב הזה, ולפי מה שנודע לנו, רשת אמי"ת הפסידה במכרז על ניהול שני מוסדות החינוך המוכרים והמפורסמים בעיר, אמית שחר ואמית דביר. שני המוסדות האלה יעברו לניהול רשת מתחרה בשם עתיד. רשת חינוך עתיד הנה חברה לתועלת הציבור המתמחה בניהול והפעלת מוסדות חינוך ותכניות חינוך ארציות בחינוך הפורמלי והבלתי פורמלי.

לרשת מוסדות חינוך בפריסה ארצית והיא פועלת במגוון רחב של אוכלוסיות וקהילות המרכיבות את פסיפס החברה הישראלית.

לרשת 45 מוסדות חינוך פרושים בכל רחבי הארת, מועסקים כאלפיים מורים, וכ-27,500 תלמידים לומדים במערכת. מערכת חינוך צעירה, חדשה יחסית.

מנהל בי"הס אמית ארז בר און כתב למוריו הודעה: רוצה לשתף אתכם לפני שהשמועה נפוצה, כפי שחלקכם יודעים, בתי הספר התיכון בכל רחבי הארץ מופעלים על ידי הרשויות המקומיות, חלקם הגדול מפעילים רשתות חינוכיות- אצלנו רשת אמי"ת מפעילה את בית הספר. בשנה האחרונה, עמד בית הספר למכרז. היום התבשרנו כי רשת עתיד זכתה בו. מה שאומר שאנחנו נפרדים מרשת אמי"ת מתוך הכרת הטוב על השנים שהובילו את ביה"ס."

ההודעה התפשטה ומורים רבים התקשו לעכל את הידיעה לא בשל חוסר פרגון לזוכה אלא מתוך דאגה עמוקה להמשך הדרך.

ארז בראון ניסה להרגיע: "ביה"ס שלנו ימשיך להתקיים על הערכים שלו, על תפיסת העולם החינוכית והפדגוגית שלו. כל זה יעשה תחת המטרייה של רשת עתיד. אנו האנשים שיוצרים את הסיפור והמהות של המקום, אנו נמשיך להוביל את ביה"ס."

בר און אפילו ניסה להרגיע באשר לעתיד המורים במערכת. "ע"פ המכרז רשת עתיד לוקחת את כל המורים על פי הסיכומים איתי בשבועות האחרונים, על הקביעות שנות הוותק ותנאי ההעסקה שלכם.

אנחנו בצוות הניהול עוד נעכל את הבשורה אך סמוכים ובטוחים כי גם שינוי זה הוא לטובה!,.

בכל מקרה נוסיף כאן כי המערכת רועשת ותוססת עקב התוצאה לה לא ציפה איש במערכת.

ומה באשר לשני המכרזים האחרים ברנקו ואולפנות נוגה וגילה, אזי כנראה שאין שינוי שם.

נושאים: אמית השחר, דביר, עתיד, חינוך בית שמש
אמית שחר מתוך דף הפייסבוק
אמית שחר מתוך דף הפייסבוק
אמית שחר מתוך דף הפייסבוק
אמית שחר מתוך דף הפייסבוק
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: