נחנכה שלוחת הסתדרות המורים בבית שמש

נחישות והתמדה, שכנעו בסופו של דבר לפתוח בבית שמש סניף לשירות צרכי אלפי מורים וגננות. ראש העיר בלוך: "בית שמש תהיה כמו כל הערים הגדולות גם במתן מענה לצרכי המורים"

כבוד למורים הותיקים, גוזרים את הסרט
כבוד למורים הותיקים, גוזרים את הסרט

חלומות האתמול מתגשמים, לעיתים גם במאוחר. שלושים שנה אחרי שמישהו כאן הזה על הקמת סניף הסתדרות המורים, הגיע מי שיבצע. יותר מדוייק הוסר המכשול שימנע את פתיחת הסניף לו היו צריכים מורים ומורות, גננות ועובדי חינוך לא מעטים. תארו לכם כמה שעות בוזבזו כדי להגיע לסניף הסתדרות המורי בירושלים, כמה סכנות אורבות המתינו לעולים לרגל לירושלים, כמה וכמה... והנה היום נפתח בשעה טובה ומוצלחת סניף. עדיין חדרון קטן, אבל עם לב רחב לתת בו כל מה שצריך וכל מה שנדרש לטובת נוחות המורה והגננת המקומית.

אז באמת מגיעות הברכות למי שעמד על כך, לפתוח את הסניף בימים האלה, למרות הקשיים והקורונה, חיים חדד מפקח של"ח ארצי וחבר הסתדרות המורים ביקש וחזר וביקש ומצא אוזן קשבת ולב שומע. בלוך סייעה, יפה בן דוד הבינה את החשיבות, מוטי סמט הסיר התנגדות, וכאשר גם פוליטיקאים שניסו לא ממש הצליחו לעמוד כמכשול בדרך, הנה היום קראנו על דלת בביה"ס לוין את המילים "שלוחת הסתדרות המורים מחוז ירושלים". יש!!!

הטקס התקיים במעמד יו"ר הסתדרות המורים יפה בן דוד, ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, אגב שתיהן מאותו הכפר, קרית גת, מלאות אמביציות וטעונות עשיה, נציגי הסתדרות המורים מוטי סאמט וסגניתו יהודית אייזנר. יו"ר הסניף המקומי חיים חדד ונציגי המורים הוותיקים בעיר: יאיר נעמת, יפה שוקרון, אלי בן לולו, צבי נעמת, לאה ויגדרוביץ, מרים פורת וציון סולטן.

הבית יפעל בבית הספר לוין.

חיים חדד יו"ר הסניף המקומי פתח בדברי ברכה, חיזוק למורים ותפילה לעתיד לבא שהבית הזה יתמלא על יושביו, יאדיר את מקצוע החינוך וישרת את כל אנשי החינוך בעיר ובסביבה. "הצטמצמנו היום בהזמנת אנשי חינוך, בגלל הקורונה, הנציגות כאן מועטה אבל גדולה בתוכנה ובעשיתה. אז מכאן שולחה פנייתי לכל אנשי החינוך, הבית הזה שלכם, למענכם, בואו והפכו אותו למוקד עליה לרגל". חדד סיפר כי הוא מתכוון לפעול לטובת העשרת עולמם התרבותי והחברתי של המורים, כולל טיולי שטח, הרצאות, מופעי בידור ועוד.

מוטי סמט יו"ר סניף ההסתדרות בירושלים בירך וחיזק את חיים חדד במאמציו להשיג את היעד. הרבה בזכות עמידתך האיתנה לפתוח את הסניף, אנחנו עומדים כאן היום. אני רוצה להודות ליפה בן דוד ולראש העיר על תמיכתם ונכונותם לסייע בהגשמת חלומך".

יפה בן דוד יו"ר הסתדרות המורים: "עליזה, תודה לך על העשייה בכלל ועל העשייה החינוכית בפרט. בית שמש התברכה בעובדי הוראה איכותיים שתלך ותתפתח. ראינו צורך לתת מענה בסניף בבית שמש למורים פה ולכן אנחנו פה. אין לי ספק שהסניף יהיה בית מכיל. אנחנו לא מקימים הרבה שלוחות אלא היכן שאנחנו חושבים שיש צורך. עובדי הוראה דווקא בתקופה הזאת הוכיחו כמה הם חשובים לחוסן שלנו כחברה. עובדי ההוראה שמרו על המצב הריגשי וזה הדבר החשוב ביותר בתקופה זו. המורים השקיעו. מעמד המורה התחזק בימים אלו. עובדי הוראה היו שליחי קודש בימים אלו. המורים הם גילו משפחות במצוקה. כולנו יחד נעשה ונצליח"

ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך : "זה המקום בו אני מרגישה בבית. אני כראש עיר קיבלתי מערכת חינוך מצויינת. הבקשה שלי להזמין את ותיקי מערכת החינוך לטקס היום היא כי אני רוצה לומר לכם תודה. הקמת השלוחה כאן היא אמירה שפסקנו להיות עיר קטנה. הבאנו לכאן את מפת הבריאות, התעשיה כבר כאן, אנחנו ניתן כאן שירות למורים. אני רוצה להגיד למורים כאן זה הבית שלכם. לדבר, ללמוד, לחשוב, להגות ליצור ולהרגיש בית. המפגש הזה היום הוא הצדעה למורים.. אין לי ספק יפה שאת תביאי לכאן את כולם לראות מה זה סניף מוצלח. ואני חייבת להוסיף, כשיש תלמידים אנחנו מרגישים בשביל מה אנחנו קמים. אז שיהא לכולנו בהצלחה".

סגן ראש העיר בעבר אלי בן לולו (הי"ו), ממונה על החינוך וגם מנהל בי"ס הוזמן והתכבד עם מורים ותיקים להסיר את הלוט.

מנהלת ביה"ס לוין הגב' לינדה לוי דאגה בטוב טעם לליווי מוסיקלי של האירוע, למרות כניסת סולנית המקהלה של ביה"ס לבידוד העמידה תלמידות אחרות להחליפן.

נושאים: הסתדרות המורים, סניף בית שמש, חיים חדד, עליזה בלוך, יפה בן דוד, מוטי סמט.
כבוד למורים הותיקים, גוזרים את הסרט
כבוד למורים הותיקים, גוזרים את הסרט
כבוד למורים הותיקים, גוזרים את הסרט
כבוד למורים הותיקים, גוזרים את הסרט
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
נחנכה שלוחת הסתדרות המורים בבית שמש
טוהר המידותנכתבה ביום שלישי, 30 במרץ 2021, 14:45

איך כתה שמיועדת לחינוך הופכת בן רגע לשלוחת הסתדרות, ללא הקצאה, מכרז, כלום, השחיתות חוגגת, ראשת העיר מחלקת שטחים כאילו הם שלה למי שחפצה.