סיעות הליכוד והבית היהודי בעיר קוראות לראש העיר: עצרי את השתוללות הבניה!

בלוך אומרת דבר אחד ועושה דבר אחר. זה לא חדש, סגניה יוצאים נגדה ובפומבי לפני כל העם, לספר שהם מתנגדים לבניית עוד שכונה בבית שמש, דבר שהיא התנגדה לו בפגישות איתה.

מ"מ וסגניתה
מ"מ וסגניתה

לסיעות הקואליציה, הליכוד והבית היהודי, נמאס כנראה לשמוע דבר אחד ולראות שעושים דבר אחר. כך גם בתכנון בניית שכונה רמה ד5 עם 1026 יח"ד. בלוך הבטיחה בכל מפגש איתם שהיא לא תאשר תכניות כאלה ואחרות בתחום הבניה חוץ מאלה שכבר אושרו בעבר. השבוע למדו דרך אמצעי התקשורת על ברכתה לתכנית החדשה. בלוך שיגרה ברכתה מבלי להיוועץ עמם, או אפילו להודיע להם על התכנית.

לא ההתנהגות הרגיזה אותם, אלא המציאות כפי שהם מכירים מתוך העירייה. היום החליטו לאחד כוחות, בשעה טובה, ולהודיע לה באותה שיטה מעל גבי לוחות הידיעות באתרים השונים: עד כאן!!! הנה ההודעה כפי שהועברה אלינו: סיעות הליכוד והבית היהודי נדהמו לגלות ביחד עם תושבי העיר על יוזמת רה"ע לבניית שכונה חרדית חדשה, שכונת ד' 5, בה עתידות להבנות יותר מ- 1,000 יחידות דיור וזאת בנוסף לאלפי יחידות דיור המצויות כבר בשלבי בניה מתקדמים בשכונות ד1-ד4..

התכנית יוצאת לדרך למרות מצבה הכלכלי הקשה של העיר ולמרות שרה"ע הצהירה מס' פעמים בפני נציגי שתי המפלגות, כי היא מתכוונת "לבלום בגופה" את בנייתה של השכונה. כפי שאנו עדים בכל פעם מחדש: דיבורים לחוד ומציאות לחוד. בית שמש מתקשה הלכה למעשה לספק שירותים בסיסיים לכלל התושבים בעיר.

עובדה זו מדירה שינה מעינינו!

ברור לכולם שבשנים הקרובות יאכלסו את העיר עשרות אלפי תושבים חדשים להם אין לנו יכולת לתת מענה עם האמצעים הקיימים ברשותנו. אנו יודעים זאת, ראש העיר יודעת זאת, זו גם הסיבה שראש העיר הצטרפה ליוזמתנו להבאת הצעת מחליטים (שלצערנו טרם אושרה).

אם אין כסף, כי יש יותר מדי דירות, מדוע לאשר שכונות חדשות??

בשידור ברדיו 'קול חי' בו התארחה רה"ע הבוקר היא התפארה בכך שהיא דואגת לבניית שכונות יחד עם כלל התשתיות ובבניה לכלל המגזרים ואולם המציאות שונה לחלוטין הגיע הזמן לפוצץ את בלון 'כלל המגזרים'! בשכונה רמה ד' לבדה נבנים מעל ל-10,000 דירות. זאת בזמן שהציבור הכללי והדתי לאומי, ששיווע לשינוי תעדוף ולפרויקטים חדשים, נותר עם כמות של פחות מ-2,000 דירות.

רה"ע מספרת על פרויקטי פינוי בינוי ועל פרויקטים נוספים עבור הציבור הכללי והדתי לאומי. זו זריית חול בעיניי התושבים! שנתיים חלפו ותושבי בית שמש רוצים לראות תוצאות בשטח!

אנחנו קוראים לראש העיר: חזרי לדרך המשותפת אליה יצאנו יחד. עיר מתקדמת רב מגזרית ומאוזנת, המספקת את צרכי כלל תושביה, בכל התחומים." וכדי שלא יהא ספק מי חתום על הודעה, צורפה תמונתם של סגנה מ"מ משה שיטרית וסגניתה עו"ד רינה הולנדר.

מה וכיצד תגיב בלוך? האם תרוץ לעוד תחנת שידור לעודד תושבים חרדים להגיע לבית שמש? בכל מקרה השניים, שיטרית והולנדר מבטיחים כי המשך יבוא. מצפים.

נושאים: עליזה בלוך, משה שיטרית, רינה הולנדר, רמת ד 5, משרד השיכון
מ"מ וסגניתה
מ"מ וסגניתה
מ"מ וסגניתה
מ"מ וסגניתה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
סיעות הליכוד והבית היהודי בעיר קוראות לראש העיר: עצרי את השתוללות הבניה!
תושב ותיקנכתבה ביום רביעי, 06 בינואר 2021, 12:25

לישון עם האויב...או שהם תמימים,או משתפי פעולה בעל כורחם מטעמים פוליטיים קיומיים. ראשת העיר כבר לא זקוקה להם לקראת הבחירות הבאות,בני טיפוחיה יהוו הרוב והשאר ממש לא נספרים מבחינתה.

סיעות הליכוד והבית היהודי בעיר קוראות לראש העיר: עצרי את השתוללות הבניה!
אורינכתבה ביום שלישי, 05 בינואר 2021, 11:37

דיבורים לקיר, היא לא מקשיבה. לא להם ולא לאף אחד.