ביזיון: 11 מתוך 21 חברי מועצה הופיעו לישיבת מליאה

על סדר היום אישור מנכ"ל חדש, אישור תברים בסכום של כמעט 54 מיליון ₪ ועוד. אישור הלוואה בסכום של 20 מיליון שח, האם אלה אינם נושאים חשובים לנוכחותם.

כינוס המליאה
כינוס המליאה

כמה סמלי וכמה מעליב שדווקא בלילה בו מצהיר חבר מועצה חדש על הצטרפותו למניין הכשר של חברי מועצת העיר, למועצת העיר, יוסי גולדהירש אין חבריו מקיימים את אותה הבטחה שהצהירו עליה בעת כניסתם לתפקיד.

10 חברי מועצה נעדרו הערב מישיבת המליאה!!! 10, עשרה, לא אחד ולא שניים ולא שלושה, כמעט מחצית מחברי מועצת העיר לא ממלאים את תפקידם להיות הקול המבקר, העין הבוחנת, האוזן השומעת, היד המורמת כדי לקבל החלטות חשובות למען העיר.

והיו היום על סדר היום נושאים חשובים. לא מדובר רק באמירת תודה לאשה שעמלה כדי לעשות כמנכ"לית, אלא לאשר מנכ"ל מחליף, לאשר תב"רים בסכום של למעלה מחמישים מיליון שח.

באמת, האם לא הגזמתם? ויהא הנימוק אשא יהא. בחירות, היערכות לבחירות, חתונות, שמחות ולהבדיל אזכרות. כל זה אינו פותר חברים מלהופיע למליאה.

ישיבת המליאה שהתקיימה הערב אינה מהרגעים היפים בכהונתה של הקדנציה הנוכחית, רק 11 חברים מועצה הגיעו בזמן הקבוע לפתיחת המליאה.

נעדרו מהמליאה סיעת הבית היהודי במלואה, אף לא נציג אחד לרפואה, נעדרה סיעת הליכוד, ורק שלום אדרי הגיע הפעם, סיעת ש"ס לא התייצבה, ורק איציק אלמליח נכנס באמצע הדיון. וכך ישבו סיעות דגל התורה על ארבעה חבריה, כולל החבר החדש יוסף חיים גולדהירש וסיעת יהדות התורה עם שלושה ואח"כ בהצטרפות הרביעי. והיה גם מלאכי, כי טוב. אה, לא שכחנו היתה גם סיעת עיר מאוחדת כולל ראש העירייה.

חבר מועצת עיר אומר שבנוכחות הערב היא המשך לסימן ההתרופפות בניהול העיר. "לכולנו זה לא נעים מה שהיה ומי שלא היה. ".

נושאים: מועצת העיר, בית שמש, עליזה בלוך
כינוס המליאה
כינוס המליאה
כינוס המליאה
כינוס המליאה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: