מרחה שוקולד בפרוסה לבתה וקיבלה ביקורת מתזונאית

ברכה תמימה לבת המסיימת לימודיה בתיכון בצירוף תמונה בה נראית ראש העירייה מורחת שוקולד בכריך, משכה תשומת לב רבים. והייתה גם ביקורת שנהדפה בידי אמא תומכת. קראו

מורחת שוקולד
מורחת שוקולד

ראש עיריית בית שמש צירפה תמונה פרטית בפייסבוק ובה היא מורחת ממרח שוקולד לבתה הקטנה רעות. כך אפשר ללמוד מחלק מהתגובות שכנראה כותביהם מכירים את משפחת בלוך. 'הקטנה' שלה בכיתה יב' ולדברי עליזה בלוך, זהו הכריך האחרון למועד הזה 1.9. הרי בשנה הבאה בתה כבר תהיה בשירות לאומי או אולי חיילת או אולי סטודנטית ותדאג כבר לעצמה.

וראו מבול תגובות, נכון לכתיבת השורות הגיבו לה מעל ל-300 איש!! תגובות רגילות כמו ' בוקר של הצלחות' (אורלי משיח כהן) הכריך הכי טעים כשאמא מכינה... בהצלחה לכולם (רותי טוביאנא). אחת (ליה לאור) כתבה: "גם את זה את עושה. שנה טובה עליזה יקרה.".

ילנה פרוקלוב (אגב חברת מועצה לשעבר) תזונאית, ראתה וממש לא התלהבה, ואפילו קיבלה שוק!!! "יש ארוחת בוקר הרבה יותר בריאה, קיבלתי עכשיו שוק מהתמונה. שכחתי שיש דבר כזה... וממליצה לעליזה ליצור אתה קשר לקבל המלצות על ארוחת בוקר מאוזנת שנותנת כוח לכל היום ועוזרת לשמור על משקל תקין. (לא לשעה בצירוף אימוג'י.)

ולא רק תזונאית מצאה לנכון לבקר, הצטרף אליה עו"ד שמעון ביטון, שמצא אולי עוד הזדמנות לנגח, "לא להאמין, ראש עיריית בית שמש חסרת אחריות תזונתית. ממרח שוקולד השחר?! זה ה'מזון' שאת נותנת לילדים שלך, זה הרי עתיר סוכרים וחומרים מזיקים אחרים". ביטון מצרף כאן רכיבי ממרח השוקולד.

בלוך לא הגיבה לו, מי שהגיבה לו הייתה מיכל בן הרוש משלי שהדפה את דבריו: " אתה לא מצפה לתגובה שלה אני מקווה??, אתה חוצה גבולות לטעמי. אפשר לברך בהצלחה ובשעה טובה. והוסיפה חוות דעת "תאמין ליבדקתי וזה לא מזיק אפילו עוזר מאוד למברך. ".

וההמשך עוד ברכות והצלחות.

אז רעות תאכל את הכריך לשבעה, אמא 'ליקטה' חופן ברכות וגם הערות בודדות. בהצלחה ובתיאבון מה שלא יהיה בתוך הכריך...

נושאים: עליזה בלוך, שנהל תשפב, בית שמש, ילנה פרוקלוב
מורחת שוקולד
מורחת שוקולד
מורחת שוקולד
מורחת שוקולד
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: