מעוז ביגון- ראש מינהל החינוך מסיים תפקידו

יממה אחרי פרישת אדריכלית העירייה, עוזב במפתיע ראש מינהל החינוך, רק לפני חודש חשב שהוא כאן אתנו עד 120. הודעה רשמית מסכמת טרם יצאה

5 / 5 ☆ מדרגים: 1
מעוז ביגון. בלי חיוך
מעוז ביגון. בלי חיוך

בית שמש הבוקר בהלם. מעוז ביגון, ראש מינהל החינוך אדם נוח לבריות, הודיע על סיום תפקידו. נכון לעכשיו טרם יצאה הודעה רשמית על סיום תפקידו, מה שברור הוא, מעוז ביגון כבר לא יהיה כאן.

וזה קורה אחרי יממה בה התבשרנו על סיום תפקידה של יעל היימן, אדריכלית העירייה, ויועצת ראש העיר למעמד האישה. וזה קורה שבועיים מאז התבשרנו על סיום תפקידו של סמנכ"ל ומנהל משאבי אנוש ערן בן דוב. האם זה רוקוד הסיום לצות הניהול של בלוך? לא, אחד הולך, בא אחר. כמו שהלכו דובר, מנכ"ל, יועץ תקשורת, מהנדס, מהנדסת תשתיות יבואו אחרים, או שלא.

חרושת השמועות על סיום תפקידו של ביגון כבר עלו בערב פורים השתא ואז הגיב לנו כך: " וודאי עוזב, בעוד כמה וכמה שנים. כמו כולנו. עד 120. פורים שמח". ביגון צירף לנו איורים להמחשה, חסידה ארנבת סנאי ואיזה חתול קטן. רמז? לא נורא. איחלנו לו עד 130, 120 עם בקשיש... אפילו 120 יום לא חלפו מפורים...

גם הוא לא ידע שייקח בדיוק חודש כדי להיפרד מעליזה בלוך. בערב אתמול כאשר ביגון 'התפוצץ' וחשף סערת רגשות, הטיח בפני עליזה בלוך, אני מסיים את תפקידי. עדיין היה מי שציפה שאולי זה יעבור שגיע לביתו במטה בנימין, הבוקר מתברר שזה לא עבר. לקח לו מעט זמן לגבש את ההחלטה, אבל היא באה הבוקר כאשר שוב התפרסם דבר סיום תפקידו.

ביקשנו לברר מה בדיוק הקש ששבר את גב הגמל. מה גרם לו אתמול לפרוץ או להתפרץ, תלוי את מי שואלים, ולהטיח בפני בלוך: אני הולך הביתה.

ואין טוב מהראש להסביר מה היה. עליזה בלוך, כמו ראש המטה שלה יוחנן מאלי מילאו פיהם מים. התפללו שביגון יירגע ויחזור הבוקר במצב רוח מרומם יותר, הוא חזר או שלא, ההודעה הייתה חדה כסכין. ביגון יום אחרי היימן הולך הביתה. עוד מסמר בארון הקבורה של צוות הניהול במחזורו הראשון.

ביגון עוד היתמם אמול בלילה כאשר שאלנו אותו לרעיון הפרידה., "על מה מדובר?" השיב לנו ביגון. כאילו שאינו יודע, אולי ציפה שהברוך שהה לא יתפרסם ואז עוד איכשהו ימצא דרך חזרה.

שאלנו על החתול שעבר בינו ובין עליזה שהביא אותם עד לכדי צעקות. ביגון החריש.

האם מדובר על העובדה שמערכת החינוך לא ערוכה לימות חידוש הלימודים אחרי הקורונה? האם זה קשור להיערכות לשנה"ל תשפ"א. האם זה קשור להתנהגות ישעיהו אענרייך בימים האחרונים בהם זה מדיר רגליו מהעירייה.

או בכלל קשור לדברים קשים שהטיחה בלוך בפני ביגון בפורום נוכחות בו הרגיש ביגון נעלב מאוד. קשה להאמין שבלוך תעשה דבר כזה לעובד בכיר שלה. היא אינה הטיפוס המעליב אנשים בפרהסיא. אז מה גרם לביגון לקום ולכת? כנראה שלא נדע בדיוק כמו שעד היום איש לא יודע מדוע עזב ערן בן דוב, מדוע עזבה עינת בודנהיימר, מדוע עזבה דפנה נוריאל, ומדוע עזבה מירה מינס כהן. איש מהם לא מדבר, כי אחריהם המבול. הם הלכו ואנחנו נותרנו כאן בעיר...

הבוקר, רק הבוקר התחילו חברי מועצה להגיב. תגובות שמוכיחות עד כמה הם מנותקים מהמתרחש בתוך העירייה. "לא ידענו, עכשיו שמענו. מנכ"ל העירייה איתמר בר טוב כבר מיהר להפיץ הודעה פרידה ובה הודה לביגון האיש עם הנשמה. וזו היתה הודעה היחידה שיצאה מבית עיריית בית שמש. הודעה רשמית מסכמת פעילותו של ביגון טרם נשמעה.

יו"ר הנהגת ההורים שי כהן בתגובה ראשונה: אני בשוק.

נושאים: מעוז ביגון, עליזה בלוך, עיריית בית שמש, מינהל החינוך
מעוז ביגון. בלי חיוך
מעוז ביגון. בלי חיוך
מעוז ביגון. בלי חיוך
מעוז ביגון. בלי חיוך
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:51 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
מעוז ביגון- ראש מינהל החינוך מסיים תפקידו
משה
(5 / 5)

נכתבה ביום שישי, 24 באפריל 2020, 06:20

בלוך לא מנהלת ובטח לא מנהיגה,רוב צמרת העירייה שהביאה נטשו אותה,אף אחד באמת לא מחזיק מעמד,מה הם יודעים שאנו התושבים לא יודעים?? אין חדש,בחרנו את בלוך כי לא הייתה ברירה,הגיע הזמן שתקום מנהיגות פוליטית חזקה,צנועה,ומתמסרת לעיקר בשביל תושבי העיר.