ראש העיר התחמקה מכינוס ישיבה שלא מן המניין בטענת קורונה

" לאור מצב התחלואה בעיר החליטה ראש העיר שלא לכנס ישיבת מרובת משתתפים מעבר לישיבות המליאה הקבועות, הנושאים יועלו בישיבה הקרובה". כך הסביר היועמ"ש לממונה על המחוז במשרד הפנים. סדר היום לישיבה טרם הופץ הזימון.

מליאה בדיון
מליאה בדיון

סיעות הליכוד והבית היהודי דרשו קיום ישיבה שלא מן המנין, הפניה לראש העירייה נעשתה בתאריך 20.1.21 ולפי החוק היה על ראש העיירה לכנס ישיבה תוך שבעה ימים, קרי בסוף אותו חודש. אלא שהעניין התעכב. היום מתברר כי היועץ המשפטי לעירייה עו"ד מיקי גסטוירט הורה לראש העיר לקיים ישיבה 3.2.21. כלומר מעבר לזמן הקבוע בחוק.

אז למה המליאה לא התכנסה? שימו לב להיתממות של היועמ"ש: "מאחר ואף חבר מועצה לא פנה אלי בנושא, סברתי כי באו בדברים עם ראש העיר והסירו את בקשתם". מוזר? ממש. היועמ"ש לא קורא חדשות מקומיות? נו...

חברי מועצת העיר מסיעות הליכוד והבית היהודי ראו כי המליאה בוששה להתקיים, ופנו למר חיים יפרח, הממונה על מחוז ירושלים במשרד הפנים. פנייתם הועברה לידיעת היועמ"ש עו"ד גסטוירט אשר הגיב. אתם תחליטו על תוכן התגובה מהי וכיצד היא מצטיירת .

"לאור מצב התחלואה בעיר החליטה ראש העיר שלא לכנס ישיבת מרובת משתתפים מעבר לישיבות המליאה הקבועות ועל כן החליטה כי הנושא יובא לדיון בישיבת המליאה הקרובה." הנה עכשיו הקורונה משחקת לידי ראש העירייה והיועמ"ש והוא משתכנע בנימוק הזה.

בלוך לא רצתה מליאה שלא מן המניין? הנה זה נכפה עליה בהפוך על הפוך, הנושאים המבוקשים יעלו במליאה שהיא תזמן ובראשם הנושאים שביקשו חבריה לקואליציה. הליכוד והבית היהודי קובעים את סדר היום.

סוף דבר, הנושאים שביקשו חברי סיעת הליכוד והבית היהודי יעלו במליאה הקרובה זו שתקיים ב-24.2.21. איך? מליאת מועצת העיר תקיים מליאה מן המניין, ראש העיר תוסיף את הנושאים לסדר היום, היועמ"ש מנחה כי שני הנושאים האלה יהיו ראשונים בסדר היום.

בדיקה שלנו מעלה כי סדר היום למליאה בתאריך הנ"ל טרם הועבר לידיעת חברי מועצת העיר.

נושאים: בית שמש, עליזה בלוך, מליאה, זימון ישיבה שלא מן המניין
מליאה בדיון
מליאה בדיון
מליאה בדיון
מליאה בדיון
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: