חינוך למופת- תלמידות ארגנו חבילות שי כמתנת יום הולדת לכל החוגגים בכיתה

זה לא קורה כל יום, ואם קורה זה לא במרכזה של עיר. 'תפסנו על חם' שתי בנות צעירות מכיתה ז בבי"ס ברנקו שהחליטו לשמח חברות. חברות מכל הלב וגם בהשקעה לא מעטה..

שירה פראג' וליאן אבוקסיס
שירה פראג' וליאן אבוקסיס

שתי בנות מתוקות מכיתה ז'4 שהחליטו להמתיק לחברותיהן בכיתה את יום הולדתן. השתיים, החליטו לשמח את כל החברות בכיתה שיש או היה להן יום הולדת מתחילת השנה ועד יום צילום התמונה שלא חגגו להם, מאיזו סיבה שהיא ואולי חגגו ו'שכחו' להיטיב עמן מספיק.

השתיים, תלמידות בכיתה ז' 4 בי"ס ברנקו וייס, שירה פרג' וליאן אבוקסיס, ישבו בפאתי חנות ממתקים בעיר וארזו חבילות שי. לא אחת ולא שתיים, אלא כמה וכמה עד כדי הצטברות ערימה שגירתה לשאול.

הסקרנות משכה את הלב לשאול למי השתיים יושבות כך ומתאמצות. והן הסבירו. "החלטנו לשמח את החברות שהיה להם יום הולדת ולא קיבלו מתנות . "אנו אורזות חבילות שי ובתוכן מכניסות ממתקים שונים, ומצרפות גם פתק עליו אנו מברכות את החברות ליום ההולדת. מה כותבים? מאחלים רכות אישיות ובעיקר יום הולדת שמח ומאושר".

של מי היוזמה, שלכן או של מחנך הכיתה? הן נשאלות ומיד משיבות תוך כדי תיקון: .לא, לא היוזמה כולה שלנו. המורה בוודאי תשמח לראות שאנחנו מארגנות מבצע כזה". ואיך נולדת יוזמה כזו ללא שיח מקדים בודאי תתמהו. ובכן מתברר כי התלמידים ניהלו שיעור חינוך בנושא 'לתת' עם מחנכת הכיתה זיוה מגורי.. אז יש מי שנתן בסביבת ביתו ויש כאלה שהחליטו לתת בכיתתם.. יפה!!

ומנין הכסף? "הכל מהכיס שלנו, מהחסכונות, אנחנו חושבות שזה ראוי שנשמח חברות לספסל הלימודים,".

נושאים: ברנקו וייס, יום הולדת, כיתה ז בית שמש
שירה פראג' וליאן אבוקסיס
שירה פראג' וליאן אבוקסיס
שירה פראג' וליאן אבוקסיס
שירה פראג' וליאן אבוקסיס
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: