הנהלת בי"ס פניני חן להורי תלמידות: "סליחה, אין לנו מקום אל תגיעו לביה"ס"

רמת בית שמש ג סובלת מהעדר תשתיות ומבנים, בעיקר בחינוך. עתה מתפרסם כי בנוסף למוסד החינוכי 'דרכי יושר' גם 'פניני חן' באותה מצוקת כיתות לימוד.

המכתב שהגיע להורים
המכתב שהגיע להורים

התנצלות מוזרה נחתה בבתים לא מעטים בשכונת רמת בית שמש ג. ההורים המופתעים ידעו הרבה מצוקות, כזו לא ציפו לה. ילדיהם נרשמו כדת וכדין במוסד חינוכי, להפתעתם כאשר ביקשו להגיע נתבקשו להישאר בביתם או לחפש לעצמם מקום לימודים חלופי. את המידע הז חושף מטה ההסברה של ד"ר עליזה בלוך אליהו פנו ההורים בבקשת עזרה וטיפול.

בית הספר החרדי לבנות "פניני חן" בבית שמש התחיל את השנה עם עודף תלמידות. הסיבה- חוסר תכנון והיערכות של העירייה. לפני מספר חודשים פנתה העירייה בבקשה לסמינר לפתוח כיתה נוספת. בית הספר נענה לבקשה אך התנה זאת בהקצאת שטח וקראוון על מנת לאפשר פתיחת כיתה נוספת. העירייה הבטיחה שכך אכן יהיה אך בפועל לא נעשה דבר. כך בית הספר "נתקע" עם כיתת תלמידים ללא מבנה.

הורי התלמידות נדהמו לגלות את המכתב המצורף: "אנחנו נאלצים לשחרר את בנותיכם, תלמידותינו, עקב חוסר מקום" נכתב ובהמשך מוסבר שצפויים שחרורים נוספים בהמשך. "נודה מאוד למי שיוכל לפנות לגורמים הרלוונטיים בעירייה על מנת לעזור לנו לקבל את מה שהובטח לנו."

אבא של אחת התלמידות, החפץ בעילום שמו כתב בעקבות הדברים: "ככה זה כשבונים בלי לתכנן היכן ילמדו התלמידים, היכן יתפללו האבות, היכן יהיה מקווה, היכן יקברו הנפטרים, היכן יחנו ההורים, היכן יעברו האוטובוסים, היכן ישחקו הילדים."

זה לא העניין היחיד בתחום בבית שמש. ילדי תלמוד התורה "דרכי יושר" שגרים בשכונה כבר למעלה משלוש שנים לומדים בבית כנסת, ללא לוח וללא תנאים המתאימים לתלמידים, עקב חוסר מקום. בגן "חמדת" איחדה העירייה שכבות גיל עקב חוסר מקום ועוד...

העיר בית שמש בעיצומה של מערכת בחירות כאשר המתמודדים המרכזיים הם ראש העיר המכהן משה אבוטבול ומולו עליזה בלוך. לבלוך תומכים רבים מהמגזר החרדי הזועמים על ראש העיר המכהן אבוטבול הן בנושא זה והן בנושאים רבים הקשורים לניהולה של העיר בית שמש במהלך השנים ולחוסר תכנון מתמשך.

נושאים: רמה ג, משה אבוטבול
המכתב שהגיע להורים
המכתב שהגיע להורים
המכתב שהגיע להורים
המכתב שהגיע להורים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: