גן איתמר, גן ניצנים, גן ברמה ג לא מוכנים ובעיות גם בבר אילן

ולא שכחנו, גם 70 ילדים חרדים בבר אלן ללא פיתרון.

גן לא מושלם
גן לא מושלם

את צד ההורים מסכמים שני נציגים בכירים בהנהגת ההורים. שי כהן, יו"ר הנהגת ההורים וחברו להנהגה דודו עמר. שי השתדל להיות ממלכתי, "בגשתי למנכל מספר שאילתות בנושא רווחה חינוכית לאישור כח אדם ממתין לתשובה . יש עדין מספר בעיות בגני ילדים מקווה שהנושא ייפתר . וכמובן קבלן המסגרת שבנושא שיפוצים שממתינים להרשאות תקציביות".

חברו למנהיגות ההורים, האחראי על מערכת גני הילדים בהנהגת ההורים, דודי עמר, מציג בעיות כפי שפורטו בפניו ע"י הורים חדורי מצוטיבציה לעשות למען ילדיהם. הנה הטענות כפי שהועברו אליו ע"י הנוגעים בדבר. גן איתמר, החצר של גן איתמר הטרום חובה החדש שנפתח במקום גן מוזיקה. במצב לא שמיש. הילדים לא יוכלו לצאת לחצר.

בגן ניצנים ברח בר אילן המצב כמעט קטסטרופה. "היום היה חשמלאי עקב קצר בחשמל, נורות פלורסנט בתקרה נשרפו עקב רטיבות בגג, כל הגג רקוב וזה אומר שצריך להחליף אותו. נאמר לגננת ע"י ישראל פרץ שאם ישפצו את הגג, זה יבוא על חשבון כל השיפוץ של הגן. זה לא העיקר לעשות את הגן יפה ונעים לשהות, אלא גם בטוח ושהרטיבות לא תחזור בחורף שוב. ממש מנסים לשים פלסטר לבעיה של קרוואן שאמור להיות מבנה זמני, ולפי מה שנאמר לי ניצב שם בבר אילן כבר 15 שנים הגן מזעזע אין ציוד, אין מגירות לילדים, הכול שבור שם. לא עשו שיפוץ כי לא היה זמן, ולכן לא הכניסו ציוד חדש. אי אפשר להתחיל ככה את השנה, אני בתור אמא מאוד קשה לי לשלוח את הילדה לגן כזה מזעזע. אשמח אם תוכל לעזור לי, לפחות ציוד לגן את השיפוץ שיעשו לקראת חנוכה אין ברירה." כך כותבת אמא לדודו עמר.

מועקה נוספת היא בג' 1. ברמה ג' הקצו רק לפני שבועיים שטח עבור הקמת גן חובה חדש, התחילו בשבוע שעבר עבודות עפר ליישור השטח, בסוף שבוע שעבר התברר לי כי הקבלן /ספק אשר אמור לבנות את המנ"ד. לא יספיק לבצע את העבודה לפני תחילת שנה"ל בשבוע הבא אין כרגע פתרון עבור ילדי הגן."

בבי"ס עוזיאל סוף סוף, אחרי שקיבלו את הכסף לפני שנתיים, רק בימים אלה משלימים את שיפוץ חדרי השירותים. האבק ושאריות העבודה יקבלו את פני הילדים, כ עובדי הבית לא ממש הספיקו לצחצח את בית הספר כבשנים קודמות.

נושאים: היערכות לשנת הלימודים, בית שמש, משה אבוטבול
גן לא מושלם
גן לא מושלם
גן לא מושלם
גן לא מושלם
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: