בנות אריאל שבות לפעילות סדירה במקלט התנועה

סניף אריאל בנות (שבטי ישראל) הושבת במשך חודשים בשל דליפת מים לתוכו. מים מוצפים שאין להם מקורות ניקוז הם בעיה במבנה אטום, מסוכן לבריאות ובעיקר מפריע לפעילות. היום נפתח מחדש אחרי שיפוץ

אוטמים את הגג
אוטמים את הגג

הנה הגיע הרגע שכולנו חיכינו לו... זו כותרת המשנה לכותרת המרכזית בפרסום שהועבר בואטסאפ : "פתיחה מחודשת של הסניף". ידענו את הסיפור הזה בזמן אמת, והפעם הקרדיט כולו לעושים במלאכה, אלישיב גוטמן, חבר מועצה וממונה על פעילות תנועות הנוער, לרמ"ט בלוך- נתי גבאי ו.. לנכדתי האהובה שביקשה מכותב השורות בתום לב לנסות לעזור.

סניף תנועת הנוער אריאל שוכן, לא במבנה מהודר כמו שנדרש לתנועת נוער, לאלה תמיד נותנים מה שיש, והם מקבלים ואומרים תודה. מה קיבלו? מקלט בבנייני שבטי ישראל, היה להם בית נעים וחמים, למרות התנאים הממש לא סימפטיים לפעילות. הכל היה נסבל עד בוא החורף, זה שעבר מזמן מזמן ומי הגשמים החלו מחלחלים לתו המקלט... איך? אלוקים יודע. מקלט שאמור להיות אטום מכל צדדיו. תקרתו החלה להיות נוזלת. (שאלה אגב- ראוי להתגוננות כימית? בודאי שלא. לתשומת לב מפקדי פקוד העורף) ובעיקר הדיירים הפכו את המקלט למחסן לרהיטים וכלים שאינם בשימוש.

סופו של דבר ובקיצור, כאשר אלה עורבו בעניין, החל מירוץ מטורף להשלים את גיוס המשאבים למימון השיפוץ. אלישיב גוטמן החזיק בידו כבר למעלה מחודש את הזמנת העבודה, שלא הצליחו להביאה אל הקבלן. אחרי מאמץ אותר, השלים זה את השיפוץ וסוף טוב הכל טוב.

היום יכולות עשרות חברות סניף אריאל בנות לחייך ולקיים פעילות סדירה במקלט מסודר. תודה לעוסקים , למזרזים ובעיקר נחת לילדים האהובים.

נושאים: בית שמש, אריאל בנות, אלישיב גוטמן, נתי גבאי, תנועות נוער
אוטמים את הגג
אוטמים את הגג
אוטמים את הגג
אוטמים את הגג
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: